Gå til innhold

Dere som slanker dere..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Ja hvis jeg har stagnert på vekta og spist lite over lang tid, så hjelper det gjerne med et par dagers pause for å dytte igang forbrenningen. Men det er ikke sikkert det funker for alle. 

Anonymkode: 28ba9...304

Hi her. Ja, eksempelet ditt er det jeg mente. Og jeg erfarer der

Anonymkode: 1add0...15f

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvis dere har vært superflinke i flere uker og sprekker én dag….merker dere at kroppen får en ekstra boost og man går ned litt fortere igjen?

Anonymkode: 1add0...15f

Ja, det er faktisk anbefalt at man har dager innimellom med mer kalorier for å forhindre at kroppen blir for vant til lavkalori. 

Anonymkode: dc56b...142

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Ja, det er faktisk anbefalt at man har dager innimellom med mer kalorier for å forhindre at kroppen blir for vant til lavkalori. 

Anonymkode: dc56b...142

Nei det er ikke anbefalt og er en myte. Det man bør gjøre derimot, er å leve på et kosthold hvor det er rom for utskeielser uten at det er «cheat days». Man bør ha et variert kosthold hvor man kan spise de tingene man syns er godt, innenfor grenser. 

Anonymkode: 25dfa...1f0

Tror ikke man bør legge opp slanking og livet sitt på den måten at man kan sprekke en dag. Man må finne en balanse og en livsstil man kan ha i lengden. Alle sprekker og kjøper snop innimellom, bare sørg for at de fleste dager er noen Lunde sunne, og andre dager kan man unne seg noe. 
Det med total stopp funker ikke på sikt, da blir det bare jojo slanking 

Anonymkode: d6478...2d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...