Gå til innhold

Pomeranian med pusterørskollaps

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Vå måtte la han få slippe💔😭 Og det på min bursdag, jeg valgte det selv fordi jeg så at han ikke ble bedre og ville ikke la han lide en dag til. For en vond avgjørelse. Jeg har aldri hatt det så vondt i hele mitt liv.💔💔

Hi

Anonymkode: 5f31e...29c

Klem til deg. Det var nok det rette, men det gjør det ikke mindre vondt. Men tenk på at han nå ikke har vondt lengre, og at du valgte dette av kjærlighet til ham ❤️ 

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Vå måtte la han få slippe💔😭 Og det på min bursdag, jeg valgte det selv fordi jeg så at han ikke ble bedre og ville ikke la han lide en dag til. For en vond avgjørelse. Jeg har aldri hatt det så vondt i hele mitt liv.💔💔

Hi

Kanskje det hjelper om du minner deg selv på at du ga ham 14 gode og lykkelige leveår. Og også at du på slutten forsøkte alt som var mulig, før du lot ham slippe å lide mer. ❤️

Bruk også bursdagen din neste gang på å minnes alle de gode stundene dere hadde sammen, minn ham med glede og et smil! ❤️ 

:klem:

Anonymkode: 581a5...462

Så trist lesing, en god klem til dere💛 Dere kjente hunden best, og valget om når det var riktig å la ham slippe var det dere som hadde det beste grunnlaget til å ta. Dere har gitt ham all tilgjengelig helsehjelp, og sørget for at han fikk slippe når livskvaliteten ble for dårlig. Han har hatt et godt liv💛

Dette er også en viktig påminnelse til oss alle om å velge hunderaser som er avlet frem fra sunne individer, ut fra utseendestandarder som ikke påvirker luftveier negativt, uten innavl og høy forekomst av genetiske sykdommer. 

Anonymkode: d3cc9...707

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Hi

Det er forferdelig vondt, men helt garantert en korrekt beslutning. 

Den aller største ulempen med å ha dyr, er at de må dø en eller annen gang. 

Skal dere ha hund igjen? Skaff dere en friskere rase! Anbefaler f.eks. Dansk-svensk gårdshund. https://www.nkk.no/hunderaser-og-kjop-av-hund/rasevelger/raser/dansk-svensk-gardshund

Anonymkode: 1dbd5...db5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...