Gå til innhold

"Evig" singel etter brudd?

Anbefalte innlegg

Noen som forble singel etter brudd og trives slik? Jeg ser ikke for meg å finne noen igjen, og vet ikke om det blir veldig ensomt og rart å ikke ha noen. Jeg har knapt vært singel siden jeg var 16, så kanskje på tide nå som jeg snart er 50😅

Anonymkode: ce7c2...23a

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449591-evig-singel-etter-brudd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Noen som forble singel etter brudd og trives slik? Jeg ser ikke for meg å finne noen igjen, og vet ikke om det blir veldig ensomt og rart å ikke ha noen. Jeg har knapt vært singel siden jeg var 16, så kanskje på tide nå som jeg snart er 50😅

Anonymkode: ce7c2...23a

Jepp, og er bestemt til å fortsette å være singel. Min trivsel er ikke avhengig av nærvær eller fravær av partneren. I tillegg er det det ultimate friheten i hverdagen som aldri er på samme måte med en partner. Åpen for kjærlighet, men ikke åpen for samboerskap ))

Anonymkode: 8c88f...569

Gikk fra faren til barna da jeg var 30 år, og etter det var jeg i et forhold som varte i 3 år. Og det var min store livs kjærlighet. Noen år etter det prøvde jeg meg på forhold igjen, men det ble 1 ikke så bra år. Og har vært singel etter det, og klarer ikke å se for meg at jeg får meg kjæreste igjen. Nå er jeg 47 år.

Anonymkode: 5da6f...aee

Annonse

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Jeg har vært alene siden 2013, og har ingen planer om noe annet. Det er veldig behagelig å bare leve for meg og barna og ikke bry meg om noen andre

Anonymkode: 3aa7f...f1a

Kunne vært meg som skrev dette. Jeg tror egentlig jeg ikke orker å forholde meg til en partner igjen med alt det innebærer av kompromisser og service. Nå som mine barn er store og jeg har drevet hjemmeservice for dem i alle år, kjenner jeg at jeg ikke vil ha noen forpliktelser hjemme ang middag, husarbeid og kompromisse på ferier. Been there, done that. Elsker å ha en hverdag der det er lite stress og «må» på fritiden lenger. Det er kos med en partner på godværsdager, men så mye annet i hverdagen med en annen voksen å innrette seg etter at jeg ikke ønsker det. Godværsdagene veier ikke opp lenger. For meg.

Anonymkode: 6319b...2dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...