Gå til innhold

Dersom prinsesse ML har så dårlig råd at hun må selge klær og bilder i bryllupet sitt

Anbefalte innlegg

Og absolutt må ha 3-4 dagers bryllup (hvis ikke blir det ikke noe ekteskap,eller?), så kan vel kongen og kronprinsen sponse henne heller?

Hva er greia? Er vel vanlig at foreldre betaler bryllup...........

Anonymkode: 894a1...615

Fortsetter under...

Hun har finansiert bryllupet sitt selv. 
Må ha? Kan ikke hun feire tre sagers til ende om hun ønsker det da? Hvordan påvirker det ditt liv? Trist at så mange folk hetser dattera til kongen og dronningen. Må være vindt for de å se alt hatet mot sin egen datter 

Anonymkode: f9fa0...a6e

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hun har finansiert bryllupet sitt selv. 
Må ha? Kan ikke hun feire tre sagers til ende om hun ønsker det da? Hvordan påvirker det ditt liv? Trist at så mange folk hetser dattera til kongen og dronningen. Må være vindt for de å se alt hatet mot sin egen datter 

Hello og Netflix har finansiert bryllupet mener du vel.

Anonymkode: fa22f...7d5

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Dama har blitt styrtrik etter at hun ble så kommersiell.

Hvor har du det fra at hun har dårlig råd?

Anonymkode: 18840...63b

Styrtrik, ja, hva er definisjonene på styrtrik?

Annonse

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Hello og Netflix har finansiert bryllupet mener du vel.

Hadde gjort samme selv. Om noen ville betale meg million beløp for å dekke bryllupet mitt hadde jeg jo ikke takket nei. 
Det er ikke dine eller mine penger hun har brukt så det går vel ikke ut over deg dette

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hadde gjort samme selv. Om noen ville betale meg million beløp for å dekke bryllupet mitt hadde jeg jo ikke takket nei. 
Det er ikke dine eller mine penger hun har brukt så det går vel ikke ut over deg dette

Nå har ikke jeg påstått det heller da 🙈

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Så lenge hun tjener/finansierer ved å bruke prinsesse tittelen så er det helt klart av offentlig interesse. Jeg håper virkelig kongen fjerner tittelen hennes da det foreligger så mange brudd på avtalen hun har med kongehuset.

Anonymkode: 66196...1ba

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Så lenge hun tjener/finansierer ved å bruke prinsesse tittelen så er det helt klart av offentlig interesse. Jeg håper virkelig kongen fjerner tittelen hennes da det foreligger så mange brudd på avtalen hun har med kongehuset.

Anonymkode: 66196...1ba

Hva tenker du vil endres om hun mister prinsessetittelen?

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Hvis kongen fratar henne tittelen prinsesse, så kan hun naturlig nok ikke bruke tittelen prinsesse i sine pr-stunts. ML og sjamanen lyder mindre interessant enn prinsessen og sjamanen. 

Anonymkode: 5d34b...6ba

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvis kongen fratar henne tittelen prinsesse, så kan hun naturlig nok ikke bruke tittelen prinsesse i sine pr-stunts. ML og sjamanen lyder mindre interessant enn prinsessen og sjamanen. 

Jeg tror aldri at hun kommer til å slutte med det, det er jo ikke ulovlig å kalle seg prinsesse. Så jeg tviler sterkt på at noe som helst vil endre seg annet enn på papiret.

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg tror aldri at hun kommer til å slutte med det, det er jo ikke ulovlig å kalle seg prinsesse. Så jeg tviler sterkt på at noe som helst vil endre seg annet enn på papiret.

Mulig det ikke er ulovlig, men jeg kan nevne mange andre ord med forstavelsen U- som da vil passe svært godt.

Uærlig, umoralsk, uetisk. Tre, sånn i farta, passer med tellemåten "en, to, mange". 

Annonse

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Da er hun ikke prinsesse lenger. Det skjønner du nok sikkert. 

Hun kommer neppe til å bli fratatt tittelen, hun er kongens datter og dermed prinsesse av fødsel. 

Anonymkode: 664db...c5a

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Da er hun ikke prinsesse lenger. Det skjønner du nok sikkert. 

Hun kommer neppe til å bli fratatt tittelen, hun er kongens datter og dermed prinsesse av fødsel. 

Folk er rimelig naive hvis de tror at hun slutter å kalle seg for prinsesse, selv om tittelen skulle blitt tatt fra henne. Det skjønner du nok sikkert.

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Folk er rimelig naive hvis de tror at hun slutter å kalle seg for prinsesse, selv om tittelen skulle blitt tatt fra henne. Det skjønner du nok sikkert.

Hun kan kalle seg hva hun vil, men uten tittel er hun ikke prinsesse. 

Hun kan kalle seg hva hun vil, men uten tittel er hun ikke prinsesse. 

Sukk.

Sukk.

Såså, det er ikke så ille. Egentlig betyr det ingenting, i det store bildet. 

Hun er datter av kongen og bil alltid være prinsesse selv om hun ikke bruker ordet prinsesse. 
Vi i Norge er vant til navnet ML, og hun har vært prinsesse i 51 år. 
Ingen kommer til å miste interessen av henne selv om hun ikke bruker tittelen sin. 

Märtha er en sjelden dyktig forretningskvinne. Hun vet hva merkevaren hennes ved å være prinsesse er verdt. 
Men det er så feil på alle mulige vis at kongehuset blir et slags brand.

Jeg er tilhenger av å ha et kongehus, men jeg ønsker ikke at kongehuset skal bli omformet til et slags Kardashian-reality dynasti - som jeg føler vi beveger oss mot. Så her må det tas kraftige grep. Kanskje vonde grep for kongen. 

Til deg som skrev at det ikke var dine eller mine penger hun har brukt, er jeg uenig. Det er ganske så mange penger fra våre skattekroner som har bekostet sikkerheten. Et så stort jafs som er blitt brukt fra politi, vil gjøre at en gjerne må stramme inn andre steder fordi det ikke er nok penger i årets budsjett. Dette vil gjerne ha direkte innvirkning på både deg og meg.

Anonymkode: 04c87...5ec

Märtha er en sjelden dyktig forretningskvinne. Hun vet hva merkevaren hennes ved å være prinsesse er verdt. 
Men det er så feil på alle mulige vis at kongehuset blir et slags brand.

Jeg er tilhenger av å ha et kongehus, men jeg ønsker ikke at kongehuset skal bli omformet til et slags Kardashian-reality dynasti - som jeg føler vi beveger oss mot. Så her må det tas kraftige grep. Kanskje vonde grep for kongen. 

Til deg som skrev at det ikke var dine eller mine penger hun har brukt, er jeg uenig. Det er ganske så mange penger fra våre skattekroner som har bekostet sikkerheten. Et så stort jafs som er blitt brukt fra politi, vil gjøre at en gjerne må stramme inn andre steder fordi det ikke er nok penger i årets budsjett. Dette vil gjerne ha direkte innvirkning på både deg og meg.

Dette er småpenger iforhold til hva staten bruker på unødvendige ting. 
Bare gratis frukt på Stortinget koster nok like mye som denne sikkerheten. 
Det er nok andre steder du bør angripe før dette 

Dette er småpenger iforhold til hva staten bruker på unødvendige ting. 
Bare gratis frukt på Stortinget koster nok like mye som denne sikkerheten. 
Det er nok andre steder du bør angripe før dette 

Angrep ikke, sa jeg var uenig - stor forskjell😉

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Det må være befriende for dere å sitte å snakke dritt om andre, men det er vel det eneste dere kan. 

Anonymkode: 12a73...b6b

Mens du kan irettesette andre i tillegg. Altså både gå og tygge tyggis samtidig. Applaus for deg i dag. 

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Det må være befriende for dere å sitte å snakke dritt om andre, men det er vel det eneste dere kan. 

Anonymkode: 12a73...b6b

På hvilken måte har noen pratet dritt? Kan du gjenta?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...