Anonym bruker Skrevet 8. september #101 Del Skrevet 8. september Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Hahaha 😂 skjønner det spriker i hodet ditt når du ikke vinner diskusjonen. Forhold deg til det som er skrevet og ikke la fantasien og tastaturet løpe løpsk før du forstår hva du leser. Vær litt smart nå! Anonymkode: 3207f...60d Anonymkode: 28c8f...30f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449568-gi-tilbake-gaver-vil-ikke/page/5/#findComment-150134935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSaigon Skrevet 9. september #102 Del Skrevet 9. september Dette er noe av det mest absurde jeg har lest her inne. Her er det en mor som har satt sine egne behov til sides for at tenåringssønnen skal kunne kjøpe svært dyre gaver til kjæresten. Denne moren har vært svært involvert i de unges forhold, kaller jenta for svigerdatter og har pleiet omgang med hennes foreldre. Hun legger seg opp i de unges måte å takle bruddet på, ønsker verken å ta gavene tilbake (var det ikke sønnen som var giveren?) eller at jenta skal selge de. Hun (moren) har brukt enormt mye tid og penger på å finne disse gavene til en ung jente i løpet av det ene året ungdommene var sammen, og er nå svært trist over bruddet. Man skal jammen ikke se bort fra at mors engasjement i dette ferske forholdet er en medvirkende årsak til at jenta fikk kalde føtter og ønsket å bryte før ting kom helt ut av kontroll. Hi, nei, det er ikke vanlig å bli så emosjonelt engasjert i ungdommenes forhold at man kjenner på sorg og fortvilelse. At jente skriver en melding om at hun er glad i dere viser at hun skjønner at dette er tungt for dere og at hun er den voksne som setter grenser for seg selv. Jeg syns du bør tenke over din rolle i denne historien, og ta lærdom til neste gang gutten din kommer hjem med en ung kjæreste. Vær åpen og inkluderende, men ikke gjør deg selv til en del av deres forhold. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449568-gi-tilbake-gaver-vil-ikke/page/5/#findComment-150134979 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september #103 Del Skrevet 9. september Det er sikkert tungt for jenta og ha disse gavene igjen og ikke vil minnes din sønn og deg og gå videre med livet sitt. Hun velger i det minste å tilby å gi dem tilbake da. Anonymkode: eb819...f14 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449568-gi-tilbake-gaver-vil-ikke/page/5/#findComment-150135014 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september #104 Del Skrevet 9. september Hvordan kan dette bli ett problem?! Jeg har barn som har hatt kjærster. De har fått gaver, det har blitt slutt. Jeg har da aldri noensinne tenkt at det er noe jeg må få tilbake? Eller at de MÅ beholde. En gave er en gave, og det er opp til mottaker hva de ønsker å gjøre med den. Kunne jo kasta de når de var sammen og for alt du har noe med det. Anonymkode: 8ebd7...d33 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449568-gi-tilbake-gaver-vil-ikke/page/5/#findComment-150135015 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september #105 Del Skrevet 9. september Du virker altfor knyttet til denne jenta. Skjønner at man blir glad i ungdommene, men dette høres litt ekstremt ut. La henne få levere tilbake de smykkene, det vil jo ikke være naturlig for henne å bruke dem nå og føles sikkert ikke så greit for henne at de bare skal bli liggende gjemt bort heller. Anonymkode: e10f8...9d7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449568-gi-tilbake-gaver-vil-ikke/page/5/#findComment-150135036 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september #106 Del Skrevet 9. september Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Hvordan kan dette bli ett problem?! Jeg har barn som har hatt kjærster. De har fått gaver, det har blitt slutt. Jeg har da aldri noensinne tenkt at det er noe jeg må få tilbake? Eller at de MÅ beholde. En gave er en gave, og det er opp til mottaker hva de ønsker å gjøre med den. Kunne jo kasta de når de var sammen og for alt du har noe med det. Anonymkode: 8ebd7...d33 Anbefaler deg å lese hva jeg har skrevet i tråden før du blir farget av de andre svarene her inne som er helt på bærtur. Det er ikke et stort problem. Hvis du leser hi og alt jeg har skrevet så er poenget at jeg håper hun vil ha disse smykkene, da hun er så glad i dette. Men igjen er det jo hennes valg, og mellom de. hva hun gjør med gavene sine og hva han gjør med sine er helt opp til de, og mellom de. Jeg blander meg ikke inn i det. Jeg luftet bare en tanke her inne om hva jeg følte.. men det er jo ikke lov. Nå har det gått en uke siden bruddet og jeg er bare glad min sønn begynner å komme seg. Alle jeg kjenner av mine venner blir glad i kjærester til egne barn. Anonymkode: 3207f...60d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449568-gi-tilbake-gaver-vil-ikke/page/5/#findComment-150135044 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september #107 Del Skrevet 9. september Anonym bruker skrev (På 4.9.2024 den 21.53): Min sønn har blitt dumpet av kjæresten sin. Mannen min og jeg har kjøpt fine gaver til henne som jeg har brukt enormt mye tid på å finne og bestille. Smykke, ring og armbånd og øredobber i samme serie som hun digger. Dette til jul, bursdag osv. Nå lurer hun på om hun skal gi tilbake smykkene. Denne jenta har vi blitt så utrolig glad i, og disse gavene er noe vi vil hun skal ha med seg for alltid. Men hun ønsker ikke ha de, da hun valgte å gjøre det slutt med sønnen vår, og vil gå videre. Gavene minner henne på han og oss, og jeg skjønner godt hva hun tenker. Det har kostet oss 8000 til sammen, og jeg har spart til denne serien til henne og hun har vært så takknemlig og glad. Jeg ønsker ikke å få tilbake disse gavene. Men heller ikke at hun kaster det eller selger det. For jeg vil hun skal ha det. Flere som har opplevd samme? Anonymkode: 3207f...60d Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Anbefaler deg å lese hva jeg har skrevet i tråden før du blir farget av de andre svarene her inne som er helt på bærtur. Det er ikke et stort problem. Hvis du leser hi og alt jeg har skrevet så er poenget at jeg håper hun vil ha disse smykkene, da hun er så glad i dette. Men igjen er det jo hennes valg, og mellom de. hva hun gjør med gavene sine og hva han gjør med sine er helt opp til de, og mellom de. Jeg blander meg ikke inn i det. Jeg luftet bare en tanke her inne om hva jeg følte.. men det er jo ikke lov. Nå har det gått en uke siden bruddet og jeg er bare glad min sønn begynner å komme seg. Alle jeg kjenner av mine venner blir glad i kjærester til egne barn. Anonymkode: 3207f...60d Du trenger visst å bli påminnet om hva du skrev i hi. Det står ingenting om at det er opp til jenta, i overskriften skriver du "vil ikke"... Og du spør om andre har opplevd det samme. Samme hva, lurer jeg på? Du er jo ikke interessert i å høre noens mening egentlig. Anonymkode: e5675...a46 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449568-gi-tilbake-gaver-vil-ikke/page/5/#findComment-150135046 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september #108 Del Skrevet 9. september Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Du virker altfor knyttet til denne jenta. Skjønner at man blir glad i ungdommene, men dette høres litt ekstremt ut. La henne få levere tilbake de smykkene, det vil jo ikke være naturlig for henne å bruke dem nå og føles sikkert ikke så greit for henne at de bare skal bli liggende gjemt bort heller. Anonymkode: e10f8...9d7 Slitsomt når du ikke leser hva jeg skriver. De har bestemt seg for å beholde gavene de har gitt hverandre. Hva hun gjør med de er opp til henne. Hva han gjør med sine ting er opp til han. Poenget med tråden er at de snakket om å bytte tilbake gavene, men de har nok sikkert funnet ut at de ikke skulle det da. Dette er ting sønnen min forteller meg, da vi har et godt og åpent forhold der han deler sine ting. Anonymkode: 3207f...60d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449568-gi-tilbake-gaver-vil-ikke/page/5/#findComment-150135047 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september #109 Del Skrevet 9. september MissSaigon skrev (2 timer siden): Dette er noe av det mest absurde jeg har lest her inne. Her er det en mor som har satt sine egne behov til sides for at tenåringssønnen skal kunne kjøpe svært dyre gaver til kjæresten. Denne moren har vært svært involvert i de unges forhold, kaller jenta for svigerdatter og har pleiet omgang med hennes foreldre. Hun legger seg opp i de unges måte å takle bruddet på, ønsker verken å ta gavene tilbake (var det ikke sønnen som var giveren?) eller at jenta skal selge de. Hun (moren) har brukt enormt mye tid og penger på å finne disse gavene til en ung jente i løpet av det ene året ungdommene var sammen, og er nå svært trist over bruddet. Man skal jammen ikke se bort fra at mors engasjement i dette ferske forholdet er en medvirkende årsak til at jenta fikk kalde føtter og ønsket å bryte før ting kom helt ut av kontroll. Hi, nei, det er ikke vanlig å bli så emosjonelt engasjert i ungdommenes forhold at man kjenner på sorg og fortvilelse. At jente skriver en melding om at hun er glad i dere viser at hun skjønner at dette er tungt for dere og at hun er den voksne som setter grenser for seg selv. Jeg syns du bør tenke over din rolle i denne historien, og ta lærdom til neste gang gutten din kommer hjem med en ung kjæreste. Vær åpen og inkluderende, men ikke gjør deg selv til en del av deres forhold. Å dra egne tolkninger ut av proposjoner. Ok, inn med t skje. hva jeg føler og tenker har jeg luftet her inne, også skrevet svigerdatter fremfor å skrive kjæresten til sønnen min som er et lengre ord å skrive. Skjønner? Har aldri brukt ordet svigerdatter hverken om eller til. Hva som er årsaken til bruddet har min sønn fortalt meg, og dette har ingenting med oss voksne å gjøre. Jenta har følt seg trygg på oss foreldre, og har kommet til oss når hun har vært lei seg etter å ha kranglet med sine foreldre. Så hun har vært veldig glad i oss og trygg her. Hun har hatt sine greier, og pga alderen deres har det vært helt naturlig at hennes mor har fortalt meg dette mtp hvor mye hun har vært hos oss. Uten å gå nærmere inn på det. Da dette ikke har noen med hi å gjøre, og fordi jeg luftet mine tanker utifra hva jeg følte den dagen jeg la ut dette innlegget. Det er grunner som ligger bak uten at det trengs å utdypes. Foreldrene hennes har vært mye hos oss i forbindelse med levering og henting, og siden de bor en time unna så har de spist middag her og vi har blitt godt kjent. Veldig hyggelige folk. Vi har også spist hos de når vi har hentet og levert der. Jenta har vært med oss på ferie i sommer og selvfølgelig blir vi glad i ungdommen. Mine barns venner som har gått inn og ut hos oss i alle år blir jeg også glad i, og deres foreldre i våre barn. Da mitt barn var syk for noen år siden og hadde noen dager på sykehus kom moren til kompisen hans på besøk på sykehuset. Hun var i byen den dagen og stakk innom med godteri og litt div. Vi bor på et mindre sted og her er det veldig vanlig å bry seg om hverandre. jeg har aldri vært en del av deres forhold. Men vært tilgjengelig om de trenger meg. Anonymkode: 3207f...60d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449568-gi-tilbake-gaver-vil-ikke/page/5/#findComment-150135051 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september #110 Del Skrevet 9. september Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Anbefaler deg å lese hva jeg har skrevet i tråden før du blir farget av de andre svarene her inne som er helt på bærtur. Det er ikke et stort problem. Hvis du leser hi og alt jeg har skrevet så er poenget at jeg håper hun vil ha disse smykkene, da hun er så glad i dette. Men igjen er det jo hennes valg, og mellom de. hva hun gjør med gavene sine og hva han gjør med sine er helt opp til de, og mellom de. Jeg blander meg ikke inn i det. Jeg luftet bare en tanke her inne om hva jeg følte.. men det er jo ikke lov. Nå har det gått en uke siden bruddet og jeg er bare glad min sønn begynner å komme seg. Alle jeg kjenner av mine venner blir glad i kjærester til egne barn. Anonymkode: 3207f...60d Jeg har det, og jeg anerkjenner at du syns det er trist. Men du mater jo katten så til de grader. La det gå. Ja, det er trist at hun forsvant ut av livene deres, men du må prøve å gå videre. Skjønner ikke at du kan tenke på de gavene engang. Anonymkode: 8ebd7...d33 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449568-gi-tilbake-gaver-vil-ikke/page/5/#findComment-150135054 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september #111 Del Skrevet 9. september Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg har det, og jeg anerkjenner at du syns det er trist. Men du mater jo katten så til de grader. La det gå. Ja, det er trist at hun forsvant ut av livene deres, men du må prøve å gå videre. Skjønner ikke at du kan tenke på de gavene engang. Anonymkode: 8ebd7...d33 Dette innlegget skrev jeg da det nettopp hadde blitt slutt og sønnen min snakket om at de kanskje skulle bytte tilbake gaver osv. Det jeg skrev var mine tanker og følelser der og da. Skjønner at folk har vanskelig for å sette seg inn i og erkjenne andres følelser og det klør i fingrene. Nå er det ei ukes tid siden, og jeg lever fint med at det er slutt og er opptatt av min sønn og at han skal ha det bra. Jada, jeg har vært opptatt av hans følelser siden dag en, og ikke plutselig ei uke etter for å presisere det, hvis noen har tenkt å vri på den også. Hva du skjønner og mener om hva jeg tenker og føler er irrelevant da du ikke står i samme situasjon. På lik linje med at jeg skal si til deg som må avlive katten din og er lei deg.. vel det er bare en katt, det går over, du kan få deg en ny. Og attpåtil slenge på at det er galskap å sørge over en katt. Get a life osv. folk her inne elsker når en hi er sårbar, da blir det popcorn og underholding. Folk elsker å komme med stikk og være ufin og tråkke på andre. Anonymkode: 3207f...60d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449568-gi-tilbake-gaver-vil-ikke/page/5/#findComment-150135058 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september #112 Del Skrevet 9. september «Disse gavene et noe vi vil at hun skal ha med seg for alltid»… Wow! Bra jenta fikk fart på seg og løp! Anonymkode: f2fb6...fb1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449568-gi-tilbake-gaver-vil-ikke/page/5/#findComment-150135100 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september #113 Del Skrevet 9. september Anonym bruker skrev (På 4.9.2024 den 21.53): Mannen min og jeg har kjøpt fine gaver til henne som jeg har brukt enormt mye tid på å finne og bestille Men nå er det plutselig sønnen din som har kjøpt det? Anonymkode: 2fc41...955 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449568-gi-tilbake-gaver-vil-ikke/page/5/#findComment-150135104 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september #114 Del Skrevet 9. september Anonym bruker skrev (3 timer siden): Anbefaler deg å lese hva jeg har skrevet i tråden før du blir farget av de andre svarene her inne som er helt på bærtur. Det er ikke et stort problem. Hvis du leser hi og alt jeg har skrevet så er poenget at jeg håper hun vil ha disse smykkene, da hun er så glad i dette. Men igjen er det jo hennes valg, og mellom de. hva hun gjør med gavene sine og hva han gjør med sine er helt opp til de, og mellom de. Jeg blander meg ikke inn i det. Jeg luftet bare en tanke her inne om hva jeg følte.. men det er jo ikke lov. Nå har det gått en uke siden bruddet og jeg er bare glad min sønn begynner å komme seg. Alle jeg kjenner av mine venner blir glad i kjærester til egne barn. Anonymkode: 3207f...60d Du skriver jo selv i hovedinnlegget: Jeg ønsker ikke å få tilbake disse gavene. Men heller ikke at hun kaster det eller selger det. For jeg vil hun skal ha det. Anonymkode: 16c6c...23a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449568-gi-tilbake-gaver-vil-ikke/page/5/#findComment-150135107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september #115 Del Skrevet 9. september Anonym bruker skrev (34 minutter siden): «Disse gavene et noe vi vil at hun skal ha med seg for alltid»… Wow! Bra jenta fikk fart på seg og løp! Anonymkode: f2fb6...fb1 Hvor har jeg skrevet at jeg hadde sagt til jenta at dette er en gave fra oss som vi vil du skal ta med deg for alltid?? Hva jeg føler og tenker inni meg, og hva jeg faktisk sier høyt er to forskjellige ting Anonymkode: 3207f...60d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449568-gi-tilbake-gaver-vil-ikke/page/5/#findComment-150135112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september #116 Del Skrevet 9. september Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Du skriver jo selv i hovedinnlegget: Jeg ønsker ikke å få tilbake disse gavene. Men heller ikke at hun kaster det eller selger det. For jeg vil hun skal ha det. Anonymkode: 16c6c...23a Vet ikke hvor du er i livet ditt, men hvis du ikke klarer å tolke at jeg ønsker/ vil hun skal ta vare på gavene som en tanke og et ønske, så kan ikke jeg hjelpe deg. ok, hvis du vik ha det inn med t skje. Nei, jeg ønsker ikke disse gavene tilbake til oss. Hva skal sønnen min eller vi med det? Jeg håper hun vil beholde det. Vi kommer ikke til å bruke det, hva hun gjør med det er hennes sak, selv om jeg gjerne hadde ønsket å beholde det. Det er stor forskjell på hva en tenker og føler inni seg, og det å skrive en melding eller ta en tlf og uttrykke at jeg vil du skal.. skjønner? De på spekteret skjønner ikke helt hvordan tolke det de leser, og de som er blitt kastet ut fra KG er gjerne slike som deg som elsker å lage drama og dritt grunnet ensomhet og problemer i eget liv Anonymkode: 3207f...60d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449568-gi-tilbake-gaver-vil-ikke/page/5/#findComment-150135113 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september #117 Del Skrevet 9. september Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Men nå er det plutselig sønnen din som har kjøpt det? Anonymkode: 2fc41...955 Plutselig? 😂 gavene har vært fra han, selv om det er vi som har betalt det. En gave var fra oss voksne. foreslår at du leser tråden grundig eller tar deg en tur ut og finner på noe annet. svarer ikke mer i denne tråden Anonymkode: 3207f...60d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449568-gi-tilbake-gaver-vil-ikke/page/5/#findComment-150135114 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september #118 Del Skrevet 9. september Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Plutselig? 😂 gavene har vært fra han, selv om det er vi som har betalt det. En gave var fra oss voksne. foreslår at du leser tråden grundig eller tar deg en tur ut og finner på noe annet. svarer ikke mer i denne tråden Anonymkode: 3207f...60d Du skrev at det var fra deg og mannen først Anonymkode: 2fc41...955 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449568-gi-tilbake-gaver-vil-ikke/page/5/#findComment-150135118 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september #119 Del Skrevet 9. september Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Vet ikke hvor du er i livet ditt, men hvis du ikke klarer å tolke at jeg ønsker/ vil hun skal ta vare på gavene som en tanke og et ønske, så kan ikke jeg hjelpe deg. ok, hvis du vik ha det inn med t skje. Nei, jeg ønsker ikke disse gavene tilbake til oss. Hva skal sønnen min eller vi med det? Jeg håper hun vil beholde det. Vi kommer ikke til å bruke det, hva hun gjør med det er hennes sak, selv om jeg gjerne hadde ønsket å beholde det. Det er stor forskjell på hva en tenker og føler inni seg, og det å skrive en melding eller ta en tlf og uttrykke at jeg vil du skal.. skjønner? De på spekteret skjønner ikke helt hvordan tolke det de leser, og de som er blitt kastet ut fra KG er gjerne slike som deg som elsker å lage drama og dritt grunnet ensomhet og problemer i eget liv Anonymkode: 3207f...60d Du føler det jo ikke lenger inni deg når du legger det ut på et offentlig forum. Hva har KG med denne tråden å gjøre? Slter du med bipolarhet eller lignende? Du klikker jo i vinkel for den minste ting, gjør du slik irl også? Anonymkode: 16c6c...23a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449568-gi-tilbake-gaver-vil-ikke/page/5/#findComment-150135119 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september #120 Del Skrevet 9. september Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Vet ikke hvor du er i livet ditt, men hvis du ikke klarer å tolke at jeg ønsker/ vil hun skal ta vare på gavene som en tanke og et ønske, så kan ikke jeg hjelpe deg. ok, hvis du vik ha det inn med t skje. Nei, jeg ønsker ikke disse gavene tilbake til oss. Hva skal sønnen min eller vi med det? Jeg håper hun vil beholde det. Vi kommer ikke til å bruke det, hva hun gjør med det er hennes sak, selv om jeg gjerne hadde ønsket å beholde det. Det er stor forskjell på hva en tenker og føler inni seg, og det å skrive en melding eller ta en tlf og uttrykke at jeg vil du skal.. skjønner? De på spekteret skjønner ikke helt hvordan tolke det de leser, og de som er blitt kastet ut fra KG er gjerne slike som deg som elsker å lage drama og dritt grunnet ensomhet og problemer i eget liv Anonymkode: 3207f...60d Herregud så ufin du er. Du bekrefter bare at de som klager høyest over folks oppførsel her inne, ber om det selv. Anonymkode: d0635...387 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449568-gi-tilbake-gaver-vil-ikke/page/5/#findComment-150135140 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. september #121 Del Skrevet 9. september Anonym bruker skrev (3 timer siden): Vet ikke hvor du er i livet ditt, men hvis du ikke klarer å tolke at jeg ønsker/ vil hun skal ta vare på gavene som en tanke og et ønske, så kan ikke jeg hjelpe deg. ok, hvis du vik ha det inn med t skje. Nei, jeg ønsker ikke disse gavene tilbake til oss. Hva skal sønnen min eller vi med det? Jeg håper hun vil beholde det. Vi kommer ikke til å bruke det, hva hun gjør med det er hennes sak, selv om jeg gjerne hadde ønsket å beholde det. Det er stor forskjell på hva en tenker og føler inni seg, og det å skrive en melding eller ta en tlf og uttrykke at jeg vil du skal.. skjønner? De på spekteret skjønner ikke helt hvordan tolke det de leser, og de som er blitt kastet ut fra KG er gjerne slike som deg som elsker å lage drama og dritt grunnet ensomhet og problemer i eget liv Anonymkode: 3207f...60d Du er virkelig et utrivelig menneske. Det er vel det svigerdatter (!) har funnet ut av og siden du har så kontroll på gutten så var hun lur som trakk seg ut i tide. Anonymkode: 574db...276 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449568-gi-tilbake-gaver-vil-ikke/page/5/#findComment-150135196 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september #122 Del Skrevet 10. september Uansett rart å betale for sønnens gaver når beløpene er så høye. Hvorfor i all verden betaler han ikke for gavene som han selv gir fra egen lommebok? Anonymkode: f2a9e...2d7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449568-gi-tilbake-gaver-vil-ikke/page/5/#findComment-150135439 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå