Gå til innhold

Kan du fortelle om en gang du møtte igjen en gammel flamme etter lang tid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er alltid magisk når jeg møter X og jeg merker han føler det likt.

Intens kjærlighet da vi var 14 og 16. Nå er vi snart 50. Fra jeg var 16 til 36 så møtte jeg han ikke. Traff han på festival da jeg var 36 og nå hender det at jeg møter på han på ferie. Første møtet var som å reise tilbake i tid og jeg hadde ut av meg sjæl opplevelse.
Han kaller meg «min gamle flamme». Møter han ikke ofte, han bor der mine besteforeldre bodde. Vi er gift og har barn på hvert vårt hold. Han er the one that got away, og tror han føler det likt. Han har sagt i senere år at jeg fortsatt er noe av det peneste han vet om. Han er veldig direkte og ærlig, uten at han er ute etter noe. Vet han elsker kona si, samtidig har vi en helt elektrisk kjemi. Sikkert fordi vårt kjærlighetsforhold var så barnslig. 
Jeg blir fortsatt litt skjelven når jeg ser han. Han har helt vanvittig pene øyne, stålgrå med laaaaange vipper. Ett blikk og smil og jeg blir 14 igjen. Takk og lov ser jeg han bare hvert tredje/fjerde år, og alltid med mennesker rundt oss. Dessverre tror jeg at jeg kunne vært utro med han. 

Anonymkode: ef600...36c

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Det er alltid magisk når jeg møter X og jeg merker han føler det likt.

Intens kjærlighet da vi var 14 og 16. Nå er vi snart 50. Fra jeg var 16 til 36 så møtte jeg han ikke. Traff han på festival da jeg var 36 og nå hender det at jeg møter på han på ferie. Første møtet var som å reise tilbake i tid og jeg hadde ut av meg sjæl opplevelse.
Han kaller meg «min gamle flamme». Møter han ikke ofte, han bor der mine besteforeldre bodde. Vi er gift og har barn på hvert vårt hold. Han er the one that got away, og tror han føler det likt. Han har sagt i senere år at jeg fortsatt er noe av det peneste han vet om. Han er veldig direkte og ærlig, uten at han er ute etter noe. Vet han elsker kona si, samtidig har vi en helt elektrisk kjemi. Sikkert fordi vårt kjærlighetsforhold var så barnslig. 
Jeg blir fortsatt litt skjelven når jeg ser han. Han har helt vanvittig pene øyne, stålgrå med laaaaange vipper. Ett blikk og smil og jeg blir 14 igjen. Takk og lov ser jeg han bare hvert tredje/fjerde år, og alltid med mennesker rundt oss. Dessverre tror jeg at jeg kunne vært utro med han. 

Anonymkode: ef600...36c

Høres herlig ut, og litt likt han jeg tenker på. Vi har møttes igjen med jevne mellomrom, men en av oss eller begge har alltid vært i forhold. Nå er jeg i midten av førtiåra, og lurer veldig på om det fortsatt er den samme følelsen når vi møtes, eller om vi har blitt for gamle.

HI

Anonymkode: ec851...65b

Jeg kan jo si litt mer om han jeg har i tankene hele tiden, og alltid har hatt i tankene. Med håp om å få høre om andre har en lik relasjon til noen

Vi møttes når vi var 18. Det var et intenst vennskap, og han var en av dem jeg følte jeg var nærmest. 

Vi mistet kontakten da vi dro for å studere, men kom stadig tilbake til hverandre gjennom ungdomstiden. Vi kunne gå flere år uten kontakt, men når vi møttes var vennskapet alltid like intenst.

I voksen alder fortalte han at han at han alltid hadde vært forelsket i meg. Jeg ble faktisk overrasket, men puslespillbitene falt på plass og vekket en enorm forelskelse i meg. Vi var begge i forhold, så det var ikke aktuelt å gjøre noe med det. Men når vi er sammen er det en intens  kjemi, rett og slett en varmefølelse mellom oss. Når vi sitter ved siden av hverandre føles det som om jeg brenner på armen, rett og slett. Skikkelig klisje og teit.. men sånn er det. 

Nå har vi ikke sett hverandre på mange år. Og jeg lurer på om det fortsatt er slik når vi møtes. Er utseendet avgjørende? For det har jo falmet.. eller han ser helt lik ut ser jeg på bilder, selv om han tydelig er eldre. Eller er det en følelse og en kjemi som ikke har med utseende å gjøre? 

HI

Jeg var stormforelska, han var en player. Dette var på ungdomsskolen, han gikk på vgs. Begynte å chatte igjen i 2018, og da møttes vi. Alle følelsene kom tilbake og det var mildt sagt jævlig, for jeg var jo gift. Gikk en lang tur, dulta litt borti hverandre, knisa og lo. Han var blitt tjukkere, jeg litt mindre, men det er jo personligheten jeg liker. (Eller, han er fortsatt en player) Møtte han med jevne mellomrom til jeg tok tak i meg sjæl og skjønte jeg ikke fortjente det denne gang heller 

Anonymkode: 413b0...7a1

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Jeg var stormforelska, han var en player. Dette var på ungdomsskolen, han gikk på vgs. Begynte å chatte igjen i 2018, og da møttes vi. Alle følelsene kom tilbake og det var mildt sagt jævlig, for jeg var jo gift. Gikk en lang tur, dulta litt borti hverandre, knisa og lo. Han var blitt tjukkere, jeg litt mindre, men det er jo personligheten jeg liker. (Eller, han er fortsatt en player) Møtte han med jevne mellomrom til jeg tok tak i meg sjæl og skjønte jeg ikke fortjente det denne gang heller 

Anonymkode: 413b0...7a1

Så bra at du tok tak 😀 

Det er rart dette med utseende. Jeg ser ikke at vennene mine har blitt eldre, selv om vi nærmer oss 50. De ser helt lik ut som da vi var  yngre i mine øyne.

Jeg er veldig spent på om han vil se meg slik han har sett meg tidligere, eller om han ser endringene hos meg. Jeg er på en måte redd for at han ikke skal føle det samme som han har gjort tidligere. Vi har fulgt hverandre så lenge, og følelsene har alltid vært de samme. Om han nå ser meg og gnisten er borte, da har jeg liksom virkelig blitt gammel.

Det høres kanskje helt fjernt ut.. 

Det kommer aldri til å bli noe mellom oss, men jeg vil at relasjonen vår skal være den samme, og at han ser på meg slik han gjorde. Han er den som alltid har fått meg til å føle meg som verdens fineste og mest interessante menneske. Og for å være ærlig så får jeg ikke den følelsen noe annet sted lenger. Så da drømmer jeg meg litt bort i de møtene jeg har hatt med han. Hvis han også blir likegyldig til meg nå, da tror jeg at jeg mister det litt.. 

HI

Annonse

Jeg lå med henne. Det var derfor vi møttes igjen. For å ha sex. Vi har begge prøvd å date og ha sex med menn, men fant ut at sexen mellom meg og exdama er best. Så det hender vi møtes for å ha sex. 

Anonymkode: 12e31...eab

Min første og største forelskelse. Var 13 år, han 15. 

Vi traff hverandre sporadisk gjennom årene, var veldig sterk kjemi hvert tilfeldige møte vi hadde. Hver jul fikk jeg julekort av han, uansett hvor jeg bodde, og hilsen på bursdagen min. 
Selv etter jeg fikk mann og barn. 

Da ting gikk skeis i forholdet jeg var i, søkte jeg opp nummeret hans, og sendte han en mld. 
Vi avtalte en gåtur. Fra det sekundet vi så hverandre igjen så skjønte vi at det må bli oss, for alltid. 

Gift i dag. Fortsatt sommerfugler i magen hver dag av han❤️

Twinntippen skrev (2 timer siden):

Min første og største forelskelse. Var 13 år, han 15. 

Vi traff hverandre sporadisk gjennom årene, var veldig sterk kjemi hvert tilfeldige møte vi hadde. Hver jul fikk jeg julekort av han, uansett hvor jeg bodde, og hilsen på bursdagen min. 
Selv etter jeg fikk mann og barn. 

Da ting gikk skeis i forholdet jeg var i, søkte jeg opp nummeret hans, og sendte han en mld. 
Vi avtalte en gåtur. Fra det sekundet vi så hverandre igjen så skjønte vi at det må bli oss, for alltid. 

Gift i dag. Fortsatt sommerfugler i magen hver dag av han❤️

😍😍😍 Så fantastisk 

HI

• 2 uker senere...

Jeg møtte han i går i et bryllup til felles venner.

Det var veldig koselig, og han var tydelig glad for å treffe meg.. Men gnisten i øynene hans var der ikke lenger. Han ser meg ikke på samme måte som før. Han sendte heller ikke melding i etterkant som an alltid har gjort når vi har møttes.

Det er jo til det beste selvfølgelig. Det er jo ikke fruktbart å gå rundt å tenke på noen man ikke kan få. Det er likevel veldig trist at den relasjonen, som har vært så konstant, har endret seg. Når blir jeg ikke sett av han heller.. 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...