Gå til innhold

Bad med litt sort og litt krom?

Anbefalte innlegg

Badet mitt er ok, men må fornyes på sikt. Det er litt sånn pastellmønstetfliser i mest hvitt, hvite skap og kraner og dørhåndtak osv er krom. 

Nå må dusjen byttes før jeg har råd til å oppgradere hele badet, og da vil jeg gjerne kjøpe sort som jeg vil at alt av kraner osv skal bli på sikt. Er det dumt, blir det stygt? Tenkte å samtidig fornye persienne, søppel og skittentøyskurv osv og kjøpe sånt i svart også, så det matcher dusjen. Da sklir liksom sort fargen litt inn overalt. Dusjen er på en vegg alene så den står ikke rett ved vasken med krom kran. Da trengs ikke dusjen byttes ut når jeg om noen år får råd til å oppgradere hele badet. 

Anonymkode: 15130...c95

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449563-bad-med-litt-sort-og-litt-krom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vi har sorte detaljer på badet vårt, og jeg synes det er fint - men på do-panel-knappen (Tapwell) har det sorte begynte å skalle av. Så akkurat det samme i en boligannonse forleden dag, så det ville jeg styrt unna. Om jeg skulle valgt pånytt ville jeg nok tatt krom, sånn for varighetens skyld.

Anonymkode: d2c05...cec

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Smaken er som naken, så det beste er å velge etter egen smak.

Liker du sort velger du sort.

Anonymkode: 8eb96...03c

Joda, var mest om det blir rart med en kombinasjon fram til alt blir byttet ut. Skal ha sort på sikt.

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Joda, var mest om det blir rart med en kombinasjon fram til alt blir byttet ut. Skal ha sort på sikt.

Sorte detaljer er fint, men tenkt deg godt om før du kjøper sort vask, toalett osv. Det må virkelig vaskes over hver dag for å ikke se ekkelt ut.

Svart og krom er jo veldig fint sammen. 

Anonymkode: b3193...846

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...