Gå til innhold

Kan jeg klage eller må jeg bare finne meg i dette? Kommunen og klipping av hekk, og vil ta vekk gjerene

Anbefalte innlegg

Siden vi bor via kommunen er det de som bestemmer mestepart av reparasjon og nye ting, fleste av disse greiene har vert helt greie, Men! Når de plutselig bestemmer seg for å fjerne hele og alles hekk der vi får så vidt privat fordi nå kan alle se inn i alles hager🥲men det verste er at de vil på en måte fjerne gjerne.. vi har ikke barn her men har ting i hagen som jaquzi og benk osv og bor mange unger her i området.. så lite intecresert er jeg i å få haug med unger i det som pleide å da være min hage..

Anonymkode: b298d...3d6

Fortsetter under...

Om du leier av kommunen har du ikke så mye du skal ha sagt, de vurderer hvordan deres kommunale boliger skal vedlikeholdes og har mange hensyn å ta.

Anonymkode: 8f2cc...b65

Siden det er en kommunal bolig, så kan du neppe nekte noe som helst, men ingen kan nekte deg å klage. Hvorfor skal det fjernes?  Er det en god grunn til det, er det pga klage, er det en "god" ide en eller annen har kommet på?

Anonymkode: 43871...c5d

Tråden er ryddet for latterliggjøring og tilhørende svar. Hvis man ikke forstår formuleringen av et innlegg er det best å spørre, eller til og med la vær å svare i det hele tatt.

Rhodiola, vikar.

Annonse

Som eier av eiendommen så kan kommunene gjøre det de mener er nødvendig vedlikehold og ivaretakelse av eiendommene. Du kan ikke nekte dem å gjøre tiltakene de mener er riktig, men du kan prøve å gå i dialog med dem og fremstille din side av saken.

Anonymkode: b9c7e...dfe

Antakelig blir dette gjort fordi det er dyrt å vedlikeholde. Det hindrer likevel ikke deg i å spørre om du kan sette opp noe som erstatning der du vedlikeholder selv. 

Anonymkode: 75529...677

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Hvis du kjøper deg egen leilighet heller enn jacuzzi så slipper du at kommunen bestemmer.

Anonymkode: 693de...ce1

🤣. Tenkte på det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...