Gå til innhold

Vaskerom og innredning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kjøpte platsa skap på IKEA, se kan tilpasses slik du vil ha det med verktøy på nettsiden. Tok trådkurver inni til ulik sortering. 

Anonymkode: 5b562...f9e

Av skittentøy altså, og til andre ting også da. 

Anonymkode: 5b562...f9e

Jeg ville ha plassert tørketrommelen på gulvet på andre siden av vasken og laget en benk oppå, langs hele veggen (skjære ut til vask). 

Da får du en arbeidsbenk til å brette klær og sortere og alt det der. 

Så ville jeg ha montert hyller eller skap over benken. 

Endret av the amazing spidermamma

Jeg har også litt lite vaskerom.

Jeg har vaskemaskin og tørketrommel på gulvet, i tillegg til en smal skuffeseksjon og et skap under vasken. Så har jeg benkeplate over så jeg har et sted til bretting o.l. Over benkeplaten har jeg overskap på hele veggen så jeg har massse plass til alt fra vaskemidler til lyspærer. Vaskefiller, hammer og allverdens småtteri har jeg i skuffeseksjonen.

På motsatt vegg, der også døra er har jeg et høyskap hvor jeg har vaskebøtte, støvsuger, langkoster og sånt, og ved siden av har jeg en stor skittentøykurv. Jeg har aldri hatt behov for 5 skittentøyskurver da, selv om jeg faktisk har 4 barn. Vasker jo klær hver dag, og bare tar ut av den store dunken det jeg skal vaske. Lyst/hvitt, mørkt eller varmt (håndklær/sengetøy). Skiller på tre vask, og det trenger jeg bare en dunk til.

Anonymkode: b2e8a...29c

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Se vedlagt bilde.

Hvordan få utnyttet lite vaskerom på best mulig måte?

Og har dere forslag til skittentøyskurver?

Jeg trenger 5 korger til skittentøy 🤷🏻‍♀️

IMG_6810.jpeg

Anonymkode: 30475...005

Hva er målene på rommet og hvor mye utgjør døra av motstående vegg? Ser klønete ut med vasken midt på der..

Endret av Lektor Doppler med tillegg

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...