Gå til innhold

Klør så jævlig i kjønnshåra dager etter shaving..

Anbefalte innlegg

Har ikke opplevd dette før.. og hater det! Så fort håra der nede begynner å vokse litt så klør det og føles litt som en brennende følelse kløing :(  Vet ikke om den eneste utveien er å få vekk (shave) disse hårene igjen. Da roer det seg ned en del men kløingen dukket opp så fort hårene begynte å bli litt ikke så lange, tingen er det er ikke noe røde nupper heller i syne.. noen som har tips?

Anonymkode: f77c0...07b

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Opplever det samme jeg også, også på leggene. 😩 Har ingen tips så håper du får svar, følger med🩷

Anonymkode: 32a99...95e

Nei uff godt er det ikke😩, og vet ikke engang om det er en grunn for lege, vi får håpe det fikser seg for begge💛

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nei uff godt er det ikke😩, og vet ikke engang om det er en grunn for lege, vi får håpe det fikser seg for begge💛

Ja🩷

Men for noen svar du har fått😳🙄

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ja🩷

Men for noen svar du har fått😳🙄

Hva er galt med de svarene? Om noe man gjør, som strengt tatt ikke er nødvendig, gjør at man får vondt eller plager, så er jo det eneste logiske å slutte å gjøre det. 

Anonymkode: 8be8f...e5f

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hva er galt med de svarene? Om noe man gjør, som strengt tatt ikke er nødvendig, gjør at man får vondt eller plager, så er jo det eneste logiske å slutte å gjøre det. 

Anonymkode: 8be8f...e5f

Ja men å la det gro er uaktuelt, det er finest og mest hygienisk, for meg for deg kanskje ikke, men vi er forskjellig.

Det gjør jeg også, så jeg shaver ikke.

Har en ladyshaver som jeg drar over og holder det kort, men ikke så kort at det blir hard grisebust, da er huden rolig og kløfri.

Anonymkode: 8309e...199

Bytt høvel. Ikke spar penger ved å bruke noe sløvt og av elendig kvalitet. Bruk egnet fuktighetskrem eller olje.

Til dere som holder hardnakket på alt som er naturlig: Vi har hår på hodet, øyenbryn, øyenvipper, hår på armer og bein, hår i ørene, hår i nesen, hår på kjønnet og på baksiden. At hårvekst fjernes/stelles/korrigeres er like naturlig som at mennesket tenker og har fri vilje. Det er naturlig å ønske at en er fin, hårvekst gir oss muligheten til å velge selv etter vår egen smak.

Anonymkode: 4f6e4...2b4

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har ikke opplevd dette før.. og hater det! Så fort håra der nede begynner å vokse litt så klør det og føles litt som en brennende følelse kløing :(  Vet ikke om den eneste utveien er å få vekk (shave) disse hårene igjen. Da roer det seg ned en del men kløingen dukket opp så fort hårene begynte å bli litt ikke så lange, tingen er det er ikke noe røde nupper heller i syne.. noen som har tips?

Så la være å barbere da! 

Anonymkode: adbaa...f9b

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Lege? Skal du klage til legen at du klør etter barbering? Jeg er ikke lege, men vet 100 % sikkert hvilket svar du får. I tillegg til å bli Dagens under lunsjen. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Dette er jo verdens enkleste sak å fikse. 

Anonymkode: f5804...c77

Det hadde jo vært litt kult om hi hadde gått til legen med det😂

Anonymkode: 348e7...a30

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Det hadde jo vært litt kult om hi hadde gått til legen med det😂

-Hva kan jeg hjelpe deg med i dag da?

-Nei, du skjønner, når jeg barberer meg så klør det når hårene vokser ut igjen... Finnes det noen medisiner mot det?

😂

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

-Hva kan jeg hjelpe deg med i dag da?

-Nei, du skjønner, når jeg barberer meg så klør det når hårene vokser ut igjen... Finnes det noen medisiner mot det?

😂

Det er faktisk noen som kan ha eksem og lignendes der nede og kjære du. Og resten. Og de får krem ;) 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er faktisk noen som kan ha eksem og lignendes der nede og kjære du. Og resten. Og de får krem ;) 

Da er det eksemen som er problemet, ikke at hår klør når det vokser ut. Kjære du. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...