Gå til innhold

Tid for høstklær! Hva skal du ha?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha et par nye goretex joggesko med godt grep så jeg kan bruke de litt utover høsten når jeg går med bikkja 

Så trenger jeg en ny allværsjakke, den jeg har er mange år gammel og ikke så pen lenger.

Så elsker jeg strikkejakker, bruker det daglig hele vinterhalvåret, så det blir nok et par nye der også.

Anonymkode: daebd...942

Skrevet

Har kjøpt meg dunkåpe. Alltid hatt lyst på og en topp. 

Anonymkode: 62ca1...7ab

Skrevet

Ingenting. Har nok av tøy. 

Anonymkode: d6da5...7ff

Skrevet

Tror ikke jeg skal ha noe bare fordi det er høst? Kanskje et par tynne, sorte ullstrømpebukser, kastet noen hullete strømpebukser nylig. 

Anonymkode: 7f98c...bd1

Skrevet

Ingenting på ønskelisten, faktisk. Jo forresten. Jeg trenger nye regnbukser til turbruk.

Skrevet

Ingenting. Skal bruke det jeg har.

Anonymkode: dc556...5a3

Skrevet

Jeg har kjøpt meg nytt ulltøy, fått kåpe i ull og fått lang boblekåpe. I tillegg skal jeg kjøpe med nye vintersko, noen nye kjoler og strikkegensere/jakker.

Anonymkode: b4ca6...764

Skrevet

Ingenting, skal bruke det jeg har. Men jeg lærte meg å strikke i fjor og skal strikke meg en genser eller to.

Anonymkode: b0368...b4b

Skrevet

Kan bli et par tynne,langermet gensere. Bytter kun klær hvis noe blir ødelagt og de jeg har fra før et det noen hull i.

Anonymkode: 4a96a...162

Skrevet

Ingenting. Bruker de klærne jeg har, har nok. 

Anonymkode: f82c9...f81

Skrevet

Har kjøpt litt strikkegensere på salg i sommer, i tillegg til bukser. Så har ikke planer om  noe mer nå. Har nok. 

Anonymkode: 7f9d2...336

Skrevet

Jeg trenger nye gummistøvler. De gamle har fått hull. Ellers trenger jeg ikke noe.

Anonymkode: 80d67...9a4

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Akkurat de samme som jeg har hatt de siste 5 årene 🍁

Anonymkode: cc6f8...e35

Du har hatt denne modellen i fem år? Så bra, da antar jeg at kvaliteten er god! :)

Anonymkode: e38ab...18e

Skrevet

Har gått ned 25 kilo siden i fjor så jeg trenger ny turbukse, høstjakke, vinterjakke, noen nye ullgensre mm. 

Anonymkode: 5dbea...c56

Skrevet

Jeg er litt nysgjerrig på hvorfor du lurer på hva ukjente damer skal kjøpe av nytt til høsten…? Trenger du inspirasjon til å gå bananas på shopping? 

Anonymkode: b0c74...b1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...