Gå til innhold

Hjelp meg å formulere en melding her.. 🌸

Anbefalte innlegg

Hei. Hi her. Jeg trykket liker på meldingen jeg fikk jeg. Følte det var godt nok. Så sa jeg ikke hva jeg tenkte, men likte det de skrev. Så fornøyd med at jeg håndterte det fint med tanke på hvor irritert jeg egentlig var.

hi

Anonymkode: 64d09...21d

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Hei. Hi her. Jeg trykket liker på meldingen jeg fikk jeg. Følte det var godt nok. Så sa jeg ikke hva jeg tenkte, men likte det de skrev. Så fornøyd med at jeg håndterte det fint med tanke på hvor irritert jeg egentlig var.

hi

Anonymkode: 64d09...21d

Bra jobbet 💪🏼 da har du vist at du har sett meldingen. 
Jeg skjønner deg veldig godt. Man blir både irritert, skamfull, forbanna og alt på en gang når en får en klage på barnet sitt. Det mest dyrebare vi har. 
Så vet man også at en konflikt ofte har to sider, men å komme i bunns i det for å få rettferdighet fører ofte til at situasjonen eskalerer. Kan tenke meg denne moren har fått mye klage på sønnen sin opp gjennom og nå hadde hun endelig mulighet til å klage på andres barn. Hun er nok veldig klar over utfordringen hun har med eget barn. 
Har selv opplevd foreldre som nekter for at sine barn har gjort galt, og jeg har selv opplevd å bli sint og sår om jeg selv får klage på mitt barn. 
Man får klørne ut. 
og av erfaring er det lurt å roe ned å sove på det før en reagerer. 

Anonymkode: e77e1...7dd

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Hun roper jo ikke høyt om det, så da er det visst greit....selv om hun sier at det er ikke greit å hate andres barn.

Anonymkode: 14f48...18e

😄 😄 

Anonymkode: 45419...46b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...