Gå til innhold

Hvordan er hudpleie-rutinene dine?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vasker ansiktet med ansiktsrens når jeg dusjer eller når jeg har brukt solkrem. Smører med nivea dagkrem med SPF 15. Fjerner mascara med sminkefjerner om kvelden de to gangene i måneden eller så jeg bruker det.

Ja, det var vel det hele.

Anonymkode: 08c11...864

Jeg vasker ansiktet med varmt vann og klut, såpe en gang i blant. Av og til bruker jeg skrubbekrem. Smører meg med en god dagkrem med spf25 om morgenen og en nattkrem om kvelden. Bruker fuktighetsmaske ca en gang i mnd. Sminke fjerner jeg med vann. 

Anonymkode: fdf5c...529

Fjerner sminke med sminkefjerner før jeg renser huden. Deretter serum, øyekrem og ansiktskrem med retinol. 
på morgenen renser jeg huden, tar på vitamin C serum og fuktighetskrem. Deretter solkrem, faktor 50 og så sminker jeg meg. 

Anonymkode: 90e1e...b3e

Annonse

Av og til spanderer jeg på meg peeling når jeg dusjer. Men det er bare når jeg har tørr hud. Ellers krem om morgenen. Men har aldri slitt med huden i ansiktet noe særlig. Verre med hendene. Der må jeg bruke kortison i perioder

Anonymkode: 4f9d6...368

Morgen:

Renser huden, tar på toner, serum, øyekrem, halskrem og solfaktor 50

Kveld:

Renser huden, serum, øyekrem, halskrem og nattkrem

Peeler huden 2 ganger per uke

Jeg er 47, og har fått hudprogram på hudklinikk. Har tidligere ikke gjort så veldig mye for huden. 

Anonymkode: f1eb7...dd1

Kveld:

Først oljerens, så skummende rens. Retinol, øyekrem og fuktighetskrem. Skrubb et par ganger i uka.

Morgen:

Skummende rens. Så serum, øyekrem og fuktighetskrem. Avslutter med solkrem med faktor 50 og foundation. 

tante grusom master of law skrev (5 timer siden):

Kveld:

Først oljerens, så skummende rens. Retinol, øyekrem og fuktighetskrem. Skrubb et par ganger i uka.

Morgen:

Skummende rens. Så serum, øyekrem og fuktighetskrem. Avslutter med solkrem med faktor 50 og foundation. 

Akkurat det samme her, men mellom serum og krem på morgenen har jeg også en flaske med hyaluronsyre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...