GĂ„ til innhold

Hvordan godta at min venninne finner tilbake til sin utro ektemann?💐

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort historie.

Forholdet har vÊrt dÄrlig i 2-3 Är. Han har trolig vÊrt utro i noe av denne perioden med ei dame. Min venninne har vÊrt knust ett Ärs tid, ogsÄ fÞr bruddet. Jeg har brukt utallige timer til samtaler sikkert fem  ganger i uken i over ett Är. Forholdet hadde vart i mange Är Ä han var hennes store kjÊrlighet. Han ble sammen med ny dama rett etter bruddet. For noen  siden ble han singel (hans valg) Ä gjett hvem som nÄ er pÄ. Han angrer, flotte ord, fine handlinger osv osv. De tilbringer mer tid sammen, ligger i armene til hverandre osv.  Jeg ser hva som skjer Ä helt Êrlig jeg liker det ikke. Han gikk rett fra min venninne til den nye, Ä nÄ fra den nye til min venninne. Jeg er sÄ sint pÄ han. De har flere barn sammen, sÄ jeg forstÄr at dette er vanskelig. Det vrir seg innvendig Ä jeg har egentlig ikke noe med det. Jeg mÄ lÊre meg Ä holde kjeft, ikke kommentere min mening osv. Hva har dere andre gjort i en lignende situasjon? Brukt Þrepropper sÄ man slipper Ä hÞre pÄ hvor flott dette rasshÞlet har blitt? Telle til 1000? Droppe Ä ta tlf?Jeg klarer ikke fake like en utro x mann som mÄte sÞt fordi elskerinnen ikke var like fantastisk som han trodde, Ä han vil tilbake til det trygt han hadde. 

Anonymkode: fde18...38e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ikke hun sliter med det sÄ trenger virkelig ikke du.

Anonymkode: d83be...8a2

Skrevet

Du har da ikke noe med Ä godta noe som helst. Du kan si hva du mener og be henne om Ä ikke bruke deg som fortrolig, men hun skal selvsagt ikke ta hensyn til dine fÞlelser. Du skal ikke se bort fra at de fÄr det godt sammen etter denne krisen, noen ganger mÄ man oppleve Ä miste noe fÞr man ser verdien i det man har. 

Anonymkode: 8dcff...0f5

Skrevet

Min venninne gjorde det samme, tok tilbake mannen som hadde vÊrt utro en rekke ganger og behandlet henne som sÞppel over mange Är. Hele tiden ble jeg brukt til Ä trÞste og stÞtte henne.

Jeg var veldig klar pÄ at dette var hennes valg, og at jeg ikke var interessert i Ä bli brukt som samtaleterapeut lengre. Hver gang hun kom inn pÄ noe rundt mannen som var negativt brÞt jeg henne av, med klar beskjed om at dette gidder jeg ikke Ä hÞre noe om. 

6 mÄneder etterpÄ fant han seg en annen....

Og hun mÄtte innrÞmme at jeg hadde rett hele tiden...

Anonymkode: 815aa...794

Skrevet

Hun fÄr gjÞre som hun vil. Men hun har mistet deg som fortrolig. 

Anonymkode: 3a8b6...1e9

Skrevet

Hun velger for seg og du velger for deg. Si hva du tenker én gang og si ogsÄ at det ikke blir noen ny runde med samtaleterapi fem ganger i uken med klager over den samme mannen som du hjelp henne ut av gjÞrma etter sist. 

Anonymkode: 70192...070

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

SÄ man kan bare vÊre noen fortrolig om de gjÞr som du sier? 

Anonymkode: a1b9e...c61

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nÄ):
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

SÄ man kan bare vÊre noen fortrolig om de gjÞr som du sier? 

Nei. Men HI kan ikke "vÊre der" for henne 5 ganger i uken hvis det gÄr galt igjen. Eller hun kan. Men hÞres ikke ut som hi Þnsker det.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...