Gå til innhold

Hva skal dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Vingler litt her. Skal være der kl 20. Ikke avlyst enda. 

Anonymkode: 5f9ea...fb6

Tenk om noen hadde gjort det samme mot deg, melde avbud i siste liten! Verden hadde rast sammen, og du hadde ment personen var slem mot deg og gjorde det for å være ekkel. Du bør stille opp, ellers kan du bare holde kjeft om hvordan du mener andre oppfører seg mot deg! Alvorlig talt.....

Anonymkode: 88ae1...487

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Tenk om noen hadde gjort det samme mot deg, melde avbud i siste liten! Verden hadde rast sammen, og du hadde ment personen var slem mot deg og gjorde det for å være ekkel. Du bør stille opp, ellers kan du bare holde kjeft om hvordan du mener andre oppfører seg mot deg! Alvorlig talt.....

Anonymkode: 88ae1...487

Det er vel ikke noen overraskelse at HI kun tenker på seg selv?

Anonymkode: 48964...d1e

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde blitt lei meg om noen hadde avlyst i siste liten hos meg, men tenker de er flere og ikke så stor betydning om jeg ikke hadde kommet. 

Det er en veldig selvsenrert og egoistisk martyrtankegang.

Anonymkode: 97d53...686

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er ikke meningen, men tenkte de får det kjekt om jeg kommer eller ikke. 

Skulle likt å lese innleggene dine hvis situasjonen hadde vært snudd. Du hadde på ingen måte vært villig til å lytte til argumentet om at den som avlyste i siste liten tenkte at det ikke spilte noen rolle og at de kom til å ha det kjekt også uten vedkommende til stede. Du hadde vel heller skrevet innlegg etter innlegg om hvor ond og slem personen var, og så hadde du løpt inn på Facebook for å slette og blokkere! 

Anonymkode: 9653b...709

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Hvordan var kvelden?

Har ikke hatt det så kjekt på lenge. God mat og drikke, greie folk (en del jeg ikke kjente). Klarte og å koble ut alt det negative som jobb, penger, venninne som jeg har tenkt og brukt mye energi på. Så glad jeg gikk. 

Nå flott vær og kommet meg ut på tur. 

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Har ikke hatt det så kjekt på lenge. God mat og drikke, greie folk (en del jeg ikke kjente). Klarte og å koble ut alt det negative som jobb, penger, venninne som jeg har tenkt og brukt mye energi på. Så glad jeg gikk. 

Så bra!! Lær av dette.

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Supert! Så glad for deg!

Anonymkode: 1944a...e75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...