Gå til innhold

Bør jeg klage på bilvasken? Se bilder📷

Anbefalte innlegg

Hadde bilen på innvendig og utvendig vask. Utvendig ser det bra ut, innvendig ble jeg skuffet. Men først vil jeg at dere skal vite hvordan bilen så ut. Den var helt ryddig, ingen ting ol de måtte rydde bort. Innvendig var den skitten etter tre Iker bilferie. Ikke noe mat ol, ikke søppel men støv, skitt på matter, søl på gulvet i baksetet etter tre barn. Så de fikk ikke en ren bil, så absolutt ikke. Betalte 1200kr for 2t vask innvendig og utvendig, de brukte 1t og 45min. Han sa ved tilbakelevering at bilen ikke var perfekt , da kunne han støvsugd til i morgen. Ok tenkte jeg, jeg har ikke bedt om rens så det er greit. Forventet likevel ikke dette. Dette er fra de to verste stedene. De har de nok ikke støvsugd engang. Klage eller må man forvente det når bilen var såpass møkkete ved innlevering? Slik dere ser på bildet er slik det var ved levering.

AD0CCF51-7DB4-4CCE-A428-2463A6EB59A6.jpeg

F6AC5D24-ACFA-4668-BD37-F89E46D28A68.jpeg

Anonymkode: ac1a3...dac

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Dette hadde jeg ikke godtatt. Hadde helt klart klaget. 

Anonymkode: a46ac...a56

Ikke sant? Sjelden levert en bil på vask før, men nå ønsket jeg ikke å ta det selv. Dette er fra baggasjen, men det skal jo tas det også når det er innvendig vask? Skuffet!

hi

Jøss, hva er dette for firma?

Har en sønn som jobber på Hertz ved siden av studiene, og de får jo inn leiebiler som de må vaske før de leies ut igjen. Med de industristøvsugerne de har med munnstykker som er laget for å støvsuge biler inni tar det ikke langt tid å gjøre det altså. Han har tatt bilen min flere ganger til jobb også drar han over den om det er stille perioder. Ut med mattene, spraye de med noe såpegreier og spyle dem, støvsuge hele bilen inni og tørke over flatene med noe vaskemiddelgreier de har. Det er gjort på 15-20 min, og ser mye bedre ut enn det du her viser. Det er ikke en dyprens som du sier, men en rask støvsug og vask.

Et firma som jobber med bilvask burde på 2 timer få bilen ganske så ren.

Anonymkode: f6506...8ce

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hadde bilen på innvendig og utvendig vask. Utvendig ser det bra ut, innvendig ble jeg skuffet. Men først vil jeg at dere skal vite hvordan bilen så ut. Den var helt ryddig, ingen ting ol de måtte rydde bort. Innvendig var den skitten etter tre Iker bilferie. Ikke noe mat ol, ikke søppel men støv, skitt på matter, søl på gulvet i baksetet etter tre barn. Så de fikk ikke en ren bil, så absolutt ikke. Betalte 1200kr for 2t vask innvendig og utvendig, de brukte 1t og 45min. Han sa ved tilbakelevering at bilen ikke var perfekt , da kunne han støvsugd til i morgen. Ok tenkte jeg, jeg har ikke bedt om rens så det er greit. Forventet likevel ikke dette. Dette er fra de to verste stedene. De har de nok ikke støvsugd engang. Klage eller må man forvente det når bilen var såpass møkkete ved innlevering? Slik dere ser på bildet er slik det var ved levering.

AD0CCF51-7DB4-4CCE-A428-2463A6EB59A6.jpeg

F6AC5D24-ACFA-4668-BD37-F89E46D28A68.jpeg

Selvsagt hadde jeg klaget, det der er ikke rent. 

Anonymkode: f30a2...3cc

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...