Gå til innhold

Når exen får ny dame

Anbefalte innlegg

Er det normalt å føle på noen vonde følelser når exen får seg ny dame? Vi var sammen i 20 år og fikk 2 barn, det var jeg som gikk siden han ikke "virket" mer. Likevel, jeg kjenner på noe vondt når jeg hører han har fått seg ny dame. Ikke sjalusi akkurat, mer det at nå gidder han liksom, gidder å gi litt av seg selv for noen andre. Det sluttet han jo med med oss to, da var det etter de første åra som nyforelsket jeg som måtte dra hele lasset og forholdet. 

Anonymkode: f1d53...df7

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449454-n%C3%A5r-exen-f%C3%A5r-ny-dame/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Er det normalt å føle på noen vonde følelser når exen får seg ny dame? Vi var sammen i 20 år og fikk 2 barn, det var jeg som gikk siden han ikke "virket" mer. Likevel, jeg kjenner på noe vondt når jeg hører han har fått seg ny dame. Ikke sjalusi akkurat, mer det at nå gidder han liksom, gidder å gi litt av seg selv for noen andre. Det sluttet han jo med med oss to, da var det etter de første åra som nyforelsket jeg som måtte dra hele lasset og forholdet. 

Ja. Det er normalt. Du får trøste deg med at han blir nok sånn med henne også 

Anonymkode: a6510...6c6

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Ja. Det er normalt. Du får trøste deg med at han blir nok sånn med henne også 

Anonymkode: a6510...6c6

Ja, han gjør kanskje det, men det er ingen trøst egentlig da (kanskje litt🙈). Hun vil jo etterhvert bli en del av barnas liv hun også, så jeg er jo ikke for at det er for mye utbytting der heller. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...