Gå til innhold

Hvor lenge er det aktuelt med trampoline for barna?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer nok like mye ann på barnas interesser som alder. Har barn på 10, 12 og 18 år som alle bruker den. 12 åringen er der seint og tidlig. Han hopper vanlig, med ski, snowboard og en slags sparkesykkel. Det er trening på ting han gjør i skiparken på vinteren.

16 åringen interesserer seg ikke i det hele tatt. Av barnas venner så virker det som interessen faller fra rundt tenåringsalder. Samtidig ser jeg noen av barnas venner hopper her, men visstnok ikke andre steder siden vi har stor og kvalitetstrampoline. Så det har visst også noe å si. 

Anonymkode: c5762...b54

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

12 åringen er der seint og tidlig. Han hopper vanlig, med ski, snowboard og en slags sparkesykkel. Det er trening på ting han gjør i skiparken på vinteren.

Anonymkode: c5762...b54

Det er jo livsfarlig 

Anonymkode: 10871...c9d

Annonse

Det kommer an på kvaliteten på trampolinen også.

For når de når en viss alder, og tyngde, er det ikke særlig morsomt å hoppe på en billig en med dårlig sprett.

Vi hadde en rimelig en fra Europris når ungene var små, og for lette små kropper hold det i massevis. Da de ble litt større byttet vi den ut i en kvalitetstrampoline med veldig god sprett. Den ble mye brukt helt til de var godt oppi tenårene. Venner kom for å hoppe, for det var så god sprett i den og det var kjempegøy.

Så min erfaring er at jo bedre trampolinen er, jo lenger bruker de den.

Vi ryddet den bort i fjor, da var de 14 og 16 år gamle og den ble veldig lite brukt.

Anonymkode: 47303...607

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Flytter til hus med hage og lurer på å få en trampoline der til våren. Men ungene begynner å bli store. Hvor lenge brukte deres barn trampoline i hagen? 

Anonymkode: 05edc...c39

Det varierer nok en del. Mine barn er 10 og 16 år og driver med turn, så de bruker den masse, men ofte dabber nok interessen av etterhvert når de kommer i tenårene tror jeg. 

Anonymkode: a02a9...bc4

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det kommer an på kvaliteten på trampolinen også.

For når de når en viss alder, og tyngde, er det ikke særlig morsomt å hoppe på en billig en med dårlig sprett.

Vi hadde en rimelig en fra Europris når ungene var små, og for lette små kropper hold det i massevis. Da de ble litt større byttet vi den ut i en kvalitetstrampoline med veldig god sprett. Den ble mye brukt helt til de var godt oppi tenårene. Venner kom for å hoppe, for det var så god sprett i den og det var kjempegøy.

Så min erfaring er at jo bedre trampolinen er, jo lenger bruker de den.

Vi ryddet den bort i fjor, da var de 14 og 16 år gamle og den ble veldig lite brukt.

Husker du hvilket merke det var? Må bytte ut europris’n her skjønner jeg for å motivere til neste år 😄

Anonymkode: 366af...d74

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Husker du hvilket merke det var? Må bytte ut europris’n her skjønner jeg for å motivere til neste år 😄

Anonymkode: 366af...d74

Ja, vi kjøpte herfra

https://www.northtrampoline.com/no/no/trampoliner/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwuMC2BhA7EiwAmJKRrESqNUkoDeWUeWOZEGR3FsYUfrlG4GFCwGN3y6H8GGDv0fmGBbtF-hoCk5sQAvD_BwE

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...