Gå til innhold

Er det noen her som er 100% uføretrygdet og jobber litt?

Anbefalte innlegg

Hva jobber du med, og hvor mye, ofte? Fungerer det fint for deg? hvordan gikk du frem for å få jobb, var det vanskelig å få jobb? Er det tøft å stå i jobben, fungerer det fint med de helseproblemene du har?

Jeg er 100% uføretrygdet og skulle gjerne jobbet litt når jeg kan, så vil gjerne høre hvordan andre har klart det.

Anonymkode: ab6e2...659

Fortsetter under...

Jeg jobber litt, men det er i firmaet til broren min. Så jeg har ikke søkt noen jobber, jeg bare bidrar litt hist og pist. Er som regel noe hver uke. Aldri mye.

Er ting som å levere ting på posten, hente ting på posten, hente noe han trenger fra en butikk/et verksted, ordne noe på regnskapskontoret o.l. ting. Han driver et verksted så han står ofte "på hodet i en motor" og vil bruke mye tid på å avslutte en jobb, reise for å hente en del, reise tilbake og gjøre ferdig jobben, så da ringer han meg og spør om det passer for meg å hente den. 

Jeg får 2.000 kr i måneden for å ta allverdens slike småoppdrag. Det varierer veldig fra dag til dag, uke til uke, måned til måned, hvor mye jeg gjør. Kan gå flere uker hvor jeg ikke gjør noen ting, også kan det gå en uke hvor jeg er ute for han nesten hver dag. Får lik lønn hele tiden. Ingen sure miner om jeg ikke kan, men det er som oftest ikke noe problem for meg. Er ikke slitsomme ting.

Anonymkode: e5f11...c7c

Jeg gjør det. Fikk jobb gjennom NAV og har vto plass i ordinær bedrift. Jeg fikk jobb i kommunen og jobber det jeg klarer.  Jobber på topp, kan være borte når det trengs og de skal ikke regne med meg. Blir likevel inkludert på alle måter, har egen arbeidsplass, mail og alt de andre har. Blir inkludert på møter, turer, fester, loddsalg - tja alt som hører til.  

Har jobbet der i 2 år og stortrives. 😊 

Anonymkode: d6a14...633

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Jeg gjør det. Fikk jobb gjennom NAV og har vto plass i ordinær bedrift. Jeg fikk jobb i kommunen og jobber det jeg klarer.  Jobber på topp, kan være borte når det trengs og de skal ikke regne med meg. Blir likevel inkludert på alle måter, har egen arbeidsplass, mail og alt de andre har. Blir inkludert på møter, turer, fester, loddsalg - tja alt som hører til.  

Har jobbet der i 2 år og stortrives. 😊 

Hvor mye får du i lønn da? Har vurdert vta plass selv

Anonymkode: 47866...e4d

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hvor mye får du i lønn da? Har vurdert vta plass selv

Anonymkode: 47866...e4d

Jeg har min vanlige uføretrygd i bunn, så får jeg det de kaller "bonuslønn" på toppen. Jeg får 120.000,- i året i tillegg.  

Jeg vet om de som har tilsvarende ordning som meg som har rundt 70.000,- i året og noen har mindre. Så jeg er heldig. Det er jo opp til bedriften å avgjøre hvor mye man får. Jeg begynte med mindre enn det NAV støtter med (tror det er 6.000,- pr mnd) Men hsr økt til max i løpet av tiden jeg har vært her. Tror de setter pris på jobben jeg gjør 😊 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har min vanlige uføretrygd i bunn, så får jeg det de kaller "bonuslønn" på toppen. Jeg får 120.000,- i året i tillegg.  

Jeg vet om de som har tilsvarende ordning som meg som har rundt 70.000,- i året og noen har mindre. Så jeg er heldig. Det er jo opp til bedriften å avgjøre hvor mye man får. Jeg begynte med mindre enn det NAV støtter med (tror det er 6.000,- pr mnd) Men hsr økt til max i løpet av tiden jeg har vært her. Tror de setter pris på jobben jeg gjør 😊 

Hvor mye jobber du i snitt?

Hi

Anonym bruker skrev (På 29.8.2024 den 7.52):

Jobbklar Agder la ut denne på Facebook i går, kanskje det finnes noe tilsvarende der du bor?

Screenshot_20240829_075040_Facebook.jpg

Anonymkode: e5f11...c7c

Hmm, jeg bor faktisk i Agder, har aldri hørt om jobbklar. Takk for tips.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...