Gå til innhold

Lar 5 åringen min være hjemme mens jeg møter venninner.

Anbefalte innlegg

Jeg setter pris på voksen tid. Der vi kan skravle uten å bli avbrutt av småbarn. Min venninne har en liten baby nå så hun lurer på hvorfor jeg ikke kan ta med «sofie?» (barnet mitt), tingen er at jeg tror ikke at en 5 åring vil like tanken av å sitte på cafe eller restaurant å høre på voksne skravle så lenge eller være interessert i en liten baby. Jeg synes heller det blir mindre koseligere å ta med småbarn som krever oppmerksomheten min når jeg selv vil ha litt voksen tid, Så da blir hun hjemme med sin far.

Nå begynner hennes beibi og å bli i den sonen der hun ikke vil sitte i ro og er mer våken. Så vi sliter litt med voksen tid der også. Hun har en mann som er hjemme og kan passe på. Hun har vert ute med annen venninne mens faren passet på babyen men hun vil jo helst ha henne med. Er det slemt og si at jeg ønsker vi kan ha litt voksen tid? Hun liker også at baby skal være midtpunktet når vi henger så blir litt vanskelig.

Anonymkode: baa58...244

Fortsetter under...

Hun er mamma til en baby, selvfølgelig er babyen midtpunktet i livet hennes akkurat nå.
Skjønner også din side av saken, det er koselig med litt voksentid uten barn.
Syns den vil være litt slemt å si du ønsker voksentid uten barn.
Ville heller formulert meg litt annerledes, kanskje sagt noe om at du hadde syns det hadde vært koselig om dere hadde møtes en gang uten barn, og latt det vært opp til henne å svare og hun er interessert i det eller ikke

Anonymkode: 86331...31a

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Ok, så ingen baby lenger. Da tenker jeg at det er helt greit å ønske at babyen er hjemme av og til.

Anonymkode: b3829...017

Jeg har forståelse når babyen var mindre og måtte ammes men nå er det litt byrde når hun tar baby med. Ikke særlig koselig å ha grining og sutring når vi spiser. 

Anonymkode: baa58...244

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...