Gå til innhold

Du som er kuttet ut av noen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

kom du noen gang over det? 

Og du som kuttet ut noen tenker du aldri på dem? 

Anonymkode: a967e...eab

Spørs hvilken relasjon jeg hadde til de. Umulig å svare på egentlig 

Anonymkode: 4cdaa...cd6

Anonym bruker skrev (1 time siden):

kom du noen gang over det? 

Og du som kuttet ut noen tenker du aldri på dem? 

Ble kuttet ut en gang selv for mange år siden, og har selv kuttet ut noen, mens det andre ganger har vært slik at vi bare gradvis har glidd fra hverandre.

Tenker i blant på den som kuttet meg ut og de jeg har kuttet ut, om noe minner meg om dem, men ikke lenge av gangen. 

Anonymkode: 52ff9...896

Har aldri blitt kuttet ut fordi jeg er godt likt. Men jeg har selv kuttet ut en tidligere venninne. Tenker ikke ofte på henne, men hun er ikke glemt. Men vet så lite om henne nå at jeg vet ikke om hun lever en gang. 

Anonymkode: 30441...08b

Annonse

Du må prøve å la dette fare. Tenk heller på dem du har igjen i livet ditt og hvordan du skal ta vare på dem. Slutt å slett folk for innbilte feil, slutt å konfronter dem og vær en person det er fint å vær sammen med. 

Anonymkode: 3f888...04d

Selvsagt kom jeg over det, det er ikke et menneske jeg vil ha i livet. Når man ikke kan løse uenighet uten å ty til slike barnsligheter så får hun ha det så godt for meg. Jeg er mer verd enn å bruke tid og tanker på en slik.

Jeg har naturlig nok aldri kuttet ut noen, men noen ganger så sklir man fra hverandre fordi livet skjer. 

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Alle de? Skjønte ikke hva du mente her. 

Du lager jo stadig innlegg her om det, du kutter ut folk som ikke oppfører seg akkurat som du urettmessig forventer at de skal.

Anonymkode: 53a1f...28a

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Du må prøve å la dette fare. Tenk heller på dem du har igjen i livet ditt og hvordan du skal ta vare på dem. Slutt å slett folk for innbilte feil, slutt å konfronter dem og vær en person det er fint å vær sammen med. 

Takk for fint innlegg! Har ikke så lett for det, men…

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Spør deg igjen, tenker du på de du kutter ut?

Jeg skjønner ikke helt. Jeg vet ikke at jeg har kuttet noen ut. Jeg vet jeg har slette noen på fb. Hun som ikke vil ha noe med meg å gjøre var jo henne som tok valg å ikke ville ha noe med meg å gjøre. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner ikke helt. Jeg vet ikke at jeg har kuttet noen ut. Jeg vet jeg har slette noen på fb. Hun som ikke vil ha noe med meg å gjøre var jo henne som tok valg å ikke ville ha noe med meg å gjøre. 

Du sletter folk fra fb som ikke bruker fb som du vil, du kutter ut folk som ikke oppfører seg som du forventer. Du har jo skrevet utallige tråder om dette.

Jeg har kuttet ut én person, og når jeg gjorde det var det selvsagt med en vurdering av hvor ille jeg syntes det var opp mot hvor ille hun kom til å oppleve det. I det tilfellet falt som du skjønner vektskåla på at ikke jeg orket mer - og da kunne jeg ikke beholde kontakten med henne av ren sympati (det hadde jeg allerede gjort i lang tid). Det var heller ikke en relasjon som lot seg avslutte ved å "fade ut", for hun tok stadig kontakt med meg selv om jeg ikke gjorde det samme.

Jeg har blitt kuttet ut en gang også, ganske nylig og ganske overraskende synes jeg selv - og jeg forstår ikke helt hvorfor heller. Eller, jeg forstår det, men jeg er ikke enig i det jeg antar er hennes grunn til å gjøre det. Det er en litt rar opplevelse, selv om det i praksis ikke har så mye å si - vi har ikke hatt så fryktelig mye kontakt de siste årene, selv om det har vært hyggelig de gangene vi har møttes. Men det er klart jeg kommer over det. Noen mennesker kan man ikke fortsette å være venner med inn i evigheten.

Anonymkode: ccbd1...0c1

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Du sletter folk fra fb som ikke bruker fb som du vil, du kutter ut folk som ikke oppfører seg som du forventer. Du har jo skrevet utallige tråder om dette.

Jeg unngår dem fordi jeg tror de ikke liker meg. Ja, slettet to på fb.Og henne som ikke vil ha kontakt ringte jeg og sa mine tanker og ja det ble helt feil. Men prøvde å beklage. Jeg vet jeg er håpløs her. 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har kuttet ut én person, og når jeg gjorde det var det selvsagt med en vurdering av hvor ille jeg syntes det var opp mot hvor ille hun kom til å oppleve det. I det tilfellet falt som du skjønner vektskåla på at ikke jeg orket mer - og da kunne jeg ikke beholde kontakten med henne av ren sympati (det hadde jeg allerede gjort i lang tid). Det var heller ikke en relasjon som lot seg avslutte ved å "fade ut", for hun tok stadig kontakt med meg selv om jeg ikke gjorde det samme.

Jeg har blitt kuttet ut en gang også, ganske nylig og ganske overraskende synes jeg selv - og jeg forstår ikke helt hvorfor heller. Eller, jeg forstår det, men jeg er ikke enig i det jeg antar er hennes grunn til å gjøre det. Det er en litt rar opplevelse, selv om det i praksis ikke har så mye å si - vi har ikke hatt så fryktelig mye kontakt de siste årene, selv om det har vært hyggelig de gangene vi har møttes. Men det er klart jeg kommer over det. Noen mennesker kan man ikke fortsette å være venner med inn i evigheten.

Takk for godt innlegg! Så du måtte si det til henne? 

Vond følelse å bli kuttet ut. Jeg får ihvetfall en bekreftelse på at jeg ikke er god nok. Du tar det helt sikkert ikke sånn, 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Vond følelse å bli kuttet ut. Jeg får ihvetfall en bekreftelse på at jeg ikke er god nok. Du tar det helt sikkert ikke sånn, 

Synes og det ikke er så lett å vite om noen vil ha kontakt eller ikke når de tar lite eller ingen initavti med meg. Du mente å faide ut og hun skjønte det ikke. 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg unngår dem fordi jeg tror de ikke liker meg. Ja, slettet to på fb.Og henne som ikke vil ha kontakt ringte jeg og sa mine tanker og ja det ble helt feil. Men prøvde å beklage. Jeg vet jeg er håpløs her. 

Du har ikke så lett for å skjønne sosiale koder og det gjør ting vanskelig for deg. Men du skriver stadig tråder her og får mange gode råd, men veldig ofte gjør du stikk motsatt av hva de fleste råder deg til. Og så blir du selvmedlidende og slitsom når ting faktisk går til helvete. 

Du kan lage deg noen enkle regler for hvordan du vil være som venn. Ikke slett folk uten at det er klart at de er negative for deg å ha i livet ditt. Ikke legg ut tester/feller for at vennene dine skal bevise at de vil ha kontakt med deg. Ikke tro at du er utestengt fordi andre noen ganger gjør ting uten deg. 

Fyll gjerne på med ting du gjør som du vet ikke gjør deg godt. Det er kun du som kan forandre din egen tilværelse. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Synes og det ikke er så lett å vite om noen vil ha kontakt eller ikke når de tar lite eller ingen initavti med meg. Du mente å faide ut og hun skjønte det ikke. 

Så jeg blir mat og tar ikke initativ for å ikke gå i den fellen. 

Vond følelse å bli kuttet ut. Jeg får ihvetfall en bekreftelse på at jeg ikke er god nok.

Så hvorfor i alle dager kutter du ut folk selv, tenker du noe som helst på hvordan det føles for de?

Jeg måtte si det, ja. 

Det er du som tolker det slik at du ikke er "god nok". Det er ikke sikkert det er sant. Hun jeg kuttet ut var rett og slett en belastning i livet, med en intensitet jeg tipper du er milevis unna. 

Jeg hadde antakelig tatt det å bli kuttet ut selv verre på et annet tidspunkt i livet. Antakelig hadde hun ikke kuttet meg ut heller, om jeg hadde vært mer sårbar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...