Gå til innhold

Snart møter jeg en som jeg har tenkt på hver dag i mange år

Anbefalte innlegg

En gammel venn. Vi brøt kontakten fordi vi ikke kunne ærlig si at vi tenkte på hverandre som bare venner. 

Vi er begge i forhold, og ønsker å bli i forholdene, men har likevel følt noe for hverandre siden tidlig i ungdommen.

Jeg kuttet all kontakt, fjernet han på alle flater men han har blitt værende i hodet mitt.

Nå er jeg i en situasjon hvor jeg ikke kan unngå å møte han, og jeg er fryktelig usikker på hvordan jeg vil takle det. 

Noen som har vært i samme situasjon? 

Anonymkode: cbda0...1ab

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Late som ingenting... Han vet jo ikke at du har tenkt på han. Han har sikkert ikke tenkt på deg

Anonymkode: 78253...b16

Jeg har ikke tenkt til å deklarere min kjærlighet eller noe. Jeg bare lurer på om jeg klarer å holde pokerfjeset. 

HI

Vær ærlig heller enn å prøve å spille spill. Vær ærlig så har du det å være stolt av i livet ditt, at du ikke er en løgner, spiller flaske spill, manipulerer og så videre. Jeg vet det finnes de som er bitre og vil at en skal være uærlig og utnytte andre; dem om det. Vær ærlig mot deg selv, først og fremst, men også mot andre. Ikke vær redd for å være deg.

Anonymkode: 2a758...c70

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Vær ærlig heller enn å prøve å spille spill. Vær ærlig så har du det å være stolt av i livet ditt, at du ikke er en løgner, spiller flaske spill, manipulerer og så videre. Jeg vet det finnes de som er bitre og vil at en skal være uærlig og utnytte andre; dem om det. Vær ærlig mot deg selv, først og fremst, men også mot andre. Ikke vær redd for å være deg.

Anonymkode: 2a758...c70

Jeg har tatt et valg, og det valget var familien min. Det er ikke å være uærlig, slik jeg ser det, men å sette til side egne behov for å bevare noe som er til det beste for alle.

Jeg tror for eksempel ikke at jeg og han ville hatt et bra forhold om vi var sammen, men det er en ekstremt sterk tiltrekning. 

Nå er jeg redd for at det vil lyse av meg på lang vei, og at folk ender opp med å bli såret.. 

HI

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har tatt et valg, og det valget var familien min. Det er ikke å være uærlig, slik jeg ser det, men å sette til side egne behov for å bevare noe som er til det beste for alle.

Jeg tror for eksempel ikke at jeg og han ville hatt et bra forhold om vi var sammen, men det er en ekstremt sterk tiltrekning. 

Nå er jeg redd for at det vil lyse av meg på lang vei, og at folk ender opp med å bli såret.. 

HI

Hvem blir såret? Jeg forstår ikke 

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvem blir såret? Jeg forstår ikke 

Mannen min vil også være der, og jeg er så redd for at han skal se det på meg.. 

Det er jo ikke noe snakk om utroskap, eller at jeg vil forlate han eller noe.

Jeg vil bare ikke at han skal se min reaksjon på å møte denne personen, hvis jeg ikke klarer å holde maska. Det føles som en Berg og dalbane innvendig. 

HI

Vi er mange som har en sånn person i vår fortid.

"The one that got away"

Om dere har kjent hverandre siden tidlig ungdom vil jeg tro dere kjente hverandre før du og mannen ble sammen?

Da er det vel ingen grunn til å prøve skjule glede over å se denne personen igjen? Du kan jo være ganske ærlig med mannen din og si at dette er en barndomsvenn som du ble veldig glad for å møte igjen...

Det trenger ikke være hverken truende eller sårende det, at du føler oppriktig glede og glitrer i øynene når du møter en person du en gang var glad i, men ikke har kontakt med lenger.

Anonymkode: c7027...6b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...