Anonym bruker Skrevet 27. august #26 Del Skrevet 27. august Anonym bruker skrev (9 timer siden): Er det mye arbeid? Det blir nok evt enn kattunge, barna er her 50% så en del av jobben blir på meg. Anonymkode: e0b92...eca Gi de en katt. Ingen problem. De styrer seg selv, går inn og ut. må bare gi de mat og vann, kos. Anonymkode: 939ac...821 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449409-ungene-har-s%C3%A5-lyst-p%C3%A5-katt/page/2/#findComment-150130748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august #27 Del Skrevet 27. august Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det første året har katten mye energi å gjør gjerne mye ugang,bråker om natten,ødelegger ting osv. Så da er det jo litt jobb. Nå er katten vår voksen å det er ikke lenger så mye jobb,pusen elsker å være mye ute og når hun er inne så sover hun mye av tiden. Eller leker en liten stund hvis vi prøver å engasjere pusen i lek,før hun legger seg igjen for å sove.Katten er mye ute da så hun ut energien der. Hun ødelegger ikke lenger ting,å sover hvertfall halve natten. Før hun hver natt skriker i 3-4 å vil ut,å pusen gir seg ikke før jeg slipper henne ut 🙈 Men en katteluke kan jo løse det problemet. Det viktigste å tenke på er jo alle utgiftene som kastrere, skikkelig mat fra dyrebutikk,kattepass er ganske dyrt, chippe katten,utgifter til helsekontroll,vaksine hvert år, skikkelig kattesand,utgifter til sykdommer som kan komme,forsikring til katt osv. Må innrømme at katt ble ganske mye dyrere enn jeg først hadde sett for meg. Men hun er verdt det ❤️ Anonymkode: bc3da...4d3 Jeg hadde ikke forsikring på min katt. Har brukt 70 000 kr på han. Verd hver krone ❤️❤️❤️ Uansett hva han knuste, Uansett hvor mye han hylte på natten, Uansett hvor mye han beit meg så er det verd det. Elsket virkelig katten ❤️ men hvis man ikke er glad i katten så legger man merke til hvor mye styr det er og hvor dyrt det er. Helsesjekk, vaksiner, sykdommer, kvalitetsfor osv. Jeg syns INGENTING var styr med den. Bare glede ❤️ Anonymkode: a77dd...8e0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449409-ungene-har-s%C3%A5-lyst-p%C3%A5-katt/page/2/#findComment-150130766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august #28 Del Skrevet 27. august Anonym bruker skrev (9 timer siden): Kaniner er vel aldri inne uansett?🤷 Vi hadde kanin da ungene var små, de var i bur ute Anonymkode: e0b92...eca Kaniner skal ikke stå i bur. De skal være 2 eller fler og de skal ha langt mer enn hva en katt trenger. En kanin skal alltid, uten unntak, ha tilgang på vann og høy feks. De spiser konstant. En katt kan vente med å få mat, det kan ikke kaniner. Jeg har 3 katter og 2 kaniner og kattene er de enkleste i verden. De har katteluke og går inn og ut som de vil. Kaninene går fritt inne, de gnager ikke på noe heldigvis, men de må børstes, klør må klippes, de skal til veterinær en gang hver 3.mnd for å få rensa ørene skikkelig osv osv. skal du ha noe, velg en katt. Anonymkode: 65320...958 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449409-ungene-har-s%C3%A5-lyst-p%C3%A5-katt/page/2/#findComment-150130788 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august #29 Del Skrevet 27. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Gi de en katt. Ingen problem. De styrer seg selv, går inn og ut. må bare gi de mat og vann, kos. Anonymkode: 939ac...821 Ja. Slipp dem og la dem være naboenes og fulgenes problem, så dere som har valgt å skaffe dere katt skal slippe å få problemene selv 🙈 Anonymkode: 4c74b...d44 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449409-ungene-har-s%C3%A5-lyst-p%C3%A5-katt/page/2/#findComment-150130803 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå