Gå til innhold

Avhengig av pepsimax, hva drikke istedet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

For meg ble det vann med kullsyre. Jeg har kullsyremaskin hjemme. Tilsetter av og til litt smak, men sjeldent.

Vanlig vann blir ofte lutt kjedelig når man er vant til å drikke brus. 

Anonymkode: 7b3e5...b23

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Vann med kullsyre og ev litt smak. 

Anonymkode: be961...adb

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Vann med kullsyre.

Anonymkode: 19d78...42b

Jeg vil ikke bli tjukk derfor tilsetter jeg ikke vannet noe. Jeg drikker bare rent vann. Det er sunnest.

Anonymkode: 57812...9a5

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vil ikke bli tjukk derfor tilsetter jeg ikke vannet noe. Jeg drikker bare rent vann. Det er sunnest.

Et par skiver sitron, lime eller appelsin er neppe det som gjør noen tjukke, altså. Heller ikke smakstilsetning til Soda Streamer. 

Anonymkode: be961...adb

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Du blir ikke tjukk av kullsyre og E stoffer.

Anonymkode: 19d78...42b

Annonse

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Det er farlig å leve, man dør av det. 

Anonymkode: ea746...be0

Typisk motargument fra personer som mener man skal unne seg alt man har lyst på uten å tenke helse 

Anonymkode: fb754...0e3

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Typisk motargument fra personer som mener man skal unne seg alt man har lyst på uten å tenke helse 

Typisk respons fra personer som tar seg selv svært høytidelig og ikke skjønner en spøk. 

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Typisk respons fra personer som tar seg selv svært høytidelig og ikke skjønner en spøk. 

Er jo bare en idiotisk motfrase, ikke humor. 

Jeg erstatter også forskjellige typer Farris. I tillegg har jeg kjøpt meg en AirUp-flaske - en vannflaske med duft-podder som gjør at du lurer hjernen til å tro at vannet har smak. Det funker overraskende bra, og er en fin variasjon i hverdagen. Jeg har bestilt min på nett fra utlandet (originalen), men man får kjøpt en variant av disse flaskene på helsekostbutikk i Norge. 
Vær obs på at duftpoddene ikke gir sterk smak, men et hint av smak på vannet. Akkurat nok til at det gir en variasjon. 

Anonymkode: a13a8...2f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...