Gå til innhold

Jeg har alle forutsetninger for å ha det bra

Anbefalte innlegg

Men jeg sliter. Og det irriterer meg. Jeg har god økonomi, god helse. Har hørt at jeg er hjertegod. Snill og varm. Har hørt jeg er pen og flott. Mange menn liker meg. 

Men jeg velger feile menn som utnytter meg. Og da føler jeg meg verdiløs. Går helt i kjelleren!  Hvordan klare å snu dette? Jeg har ikke selvrespekt. Har ikke selvtillit osv. Snur alt til det negative. 

Anonymkode: 84fe4...908

Fortsetter under...

Si høyt til deg selv at du ikke har noe grunn til å ha dårlig selvtillit. Hver dag. Se deg naken i speilet og si til deg selv at du er fin. Jeg sier ikke at du gjør det, men bare ikke ligg rundt i fylla for å booste selvtilliten, det hjelper i hvert fall ikke. 

Anonymkode: b9cfd...8d6

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Si høyt til deg selv at du ikke har noe grunn til å ha dårlig selvtillit. Hver dag. Se deg naken i speilet og si til deg selv at du er fin. Jeg sier ikke at du gjør det, men bare ikke ligg rundt i fylla for å booste selvtilliten, det hjelper i hvert fall ikke. 

Jeg ligger litt rundt, men ikke i fylla. Det er jo egentlig enda verre. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor ligge rundt? 

Stopp opp, senk skuldrene, slapp av. Gi det litt tid, en dag dukker han opp, men det krever tålmodighet. 

Anonymkode: 6a803...131

Godt å høre ❤️

Ikke tenk at verdien din er avhengig av hva andre synes. Drit i hva folk måtte mene. Hvis DU ønsker å ligge med en fyr fordi du er kåt og synes han er pen, så bare gjør det (om han vil selvsagt). Å ligge med han betyr ikke at dere kommer til å leve lykkelig resten av livet, så du må være forberedt og tenke at det bare er denne gangen og ikke føle deg avvist om det blir med det. Med andre ord bør du ikke ligge med han om det er vanskelig å takle.

Det eneste du kan styre er din egen oppførsel. Du kan ikke forutsi hva andre vil mene, like, gjøre osv. Derfor må du konsentrere deg om deg selv, og heller sette pris på positive samhandlinger med andre, istedet for å prøve å analysere de negative, annet enn som en erfaring. 

Anonymkode: 68662...53a

Annonse

Anonym bruker skrev (På 27.8.2024 den 7.56):

Jeg ligger litt rundt, men ikke i fylla. Det er jo egentlig enda verre. 

Ja, det er det. Slutt med det, det gjør deg bare verre. Pluss at du får et negativt rykte. Er bedre med én fast partner. 

Ja, det er det. Slutt med det, det gjør deg bare verre. Pluss at du får et negativt rykte. Er bedre med én fast partner. 

Ja, vil jo ha en fast. Men det er ikke så lett å finne. Og jeg henger meg bare opp i negative ting rundt det. Jeg ødelegger for meg selv 

Ikke tenk at verdien din er avhengig av hva andre synes. Drit i hva folk måtte mene. Hvis DU ønsker å ligge med en fyr fordi du er kåt og synes han er pen, så bare gjør det (om han vil selvsagt). Å ligge med han betyr ikke at dere kommer til å leve lykkelig resten av livet, så du må være forberedt og tenke at det bare er denne gangen og ikke føle deg avvist om det blir med det. Med andre ord bør du ikke ligge med han om det er vanskelig å takle.

Det eneste du kan styre er din egen oppførsel. Du kan ikke forutsi hva andre vil mene, like, gjøre osv. Derfor må du konsentrere deg om deg selv, og heller sette pris på positive samhandlinger med andre, istedet for å prøve å analysere de negative, annet enn som en erfaring. 

Anonymkode: 68662...53a

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive et så fint svar.

Jeg må bare jobbe med dette. Jeg blir fort paranoid og såret. Jeg må bare slutte med det 

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ja, vil jo ha en fast. Men det er ikke så lett å finne. Og jeg henger meg bare opp i negative ting rundt det. Jeg ødelegger for meg selv 

Ja, men kan liksom ikke bare si "ta deg sammen". Men slutt å ligg rundt. Jo flere du ligger med, desto mindre attraktivt blir du. 

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Ja, men kan liksom ikke bare si "ta deg sammen". Men slutt å ligg rundt. Jo flere du ligger med, desto mindre attraktivt blir du. 

Jeg har hatt sex med de samme flere ganger. Så er ikke så altfor ille 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...