Gå til innhold

Dere som bruker Garmin aktivitetsklokke,

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg fatter faktisk ikke at folk bruker denne funksjonen … jeg blir stressa bare av tanken av å ha oversikt over mitt stressnivå… det er stress i seg selv å finne balanse mellom jobb og fritid og avslapning .. hadde klikka hvis jeg i tillegg ble minnet på dette på en klokke 😆

Anonymkode: cc810...362

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Jeg fatter faktisk ikke at folk bruker denne funksjonen … jeg blir stressa bare av tanken av å ha oversikt over mitt stressnivå… det er stress i seg selv å finne balanse mellom jobb og fritid og avslapning .. hadde klikka hvis jeg i tillegg ble minnet på dette på en klokke 😆

Fordi jeg gjennomsnittlig ligger over 44 og har 3-4 timer med høyt stressnivå enten det er jobb eller helg, litt mindre i helg.  Noe jager i kroppen hele tiden, og jeg prøver å forklare lege at dette ikke føles vanlig. Jeg har hatt lange perioder med høy belastning (mye sykdom med dødelig utfall og beredskap på telefon døgnet rundt over flere år), det gikk greit da , men nå når det ikke egentlig er annet enn hverdagsstresset igjen er kroppen i full panikk hele tida. Ikke hode altså, men stressreaksjonene er der…. Så ville bare høre hva som er vanlig for folk… dette er jo ikke sunt tenker jeg. 

Anonymkode: 577f8...c2a

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Blir ikke minnet på noe som helst. Noe jeg ikke bruker å sjekke, men stresset blir en del klokken bruker, sammen med søvn blant annet, om hvor høy treningsevne du har. Jeg trener 6 økter i uken og syns det er fint når klokka ber meg ha en hviledag oga totalbelastningen av alt kroppen går igjennom. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...