Gå til innhold

Veldig vondt. Når en venninne plutselig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Jeg savner deg. Har du det travelt om dagen eller har du lyst til å møtes?"

Så tar du det derfra. Om hun svarer at hun ikke har mulighet til å møtes nå så svarer du forståelsesfullt, men sier også at du alltid er der om hun har tid, og at du et glad i henne.

Så er det litt opp til henne da. Noen vennskap koker litt bort, men om du ønsker beholde det gjør du ditt for at hun skal vite det.

Anonymkode: a1ccc...732

Annonse

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Jeg har gjort alt dette ❤️

Anonymkode: 91ef6...b2b

Da lar du henne være, og søk andre venner. Dette for å ta vare på deg selv og din verdighet. 
Sliter hun med noe selv kommer hun tilbake. Men ikke vær needy, da vil du bli enda mer såret 

Anonymkode: 21109...a9a

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Har dere hatt en krangel eller hva tenker du selv kan være grunnen til at hun virker avvisende?

Anonymkode: a5e03...ca2

Nei. Men det har skjedd noe. Jeg har spurt om råd. Hun svarte kaldt og etter det ble hun sånn. Ekstremt vondt. Føler hun skjuler noe

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg håper at du har slettet henne fra alle sosiale medier? Man kan ikke ha folk som ikke alltid setter en først i alle sammenhenger. 

Anonymkode: 22efc...dc0

Jeg har ikke det. Jeg skjønner bare ikke hva som skjer. Er så vondt

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Nei. Men det har skjedd noe. Jeg har spurt om råd. Hun svarte kaldt og etter det ble hun sånn. Ekstremt vondt. Føler hun skjuler noe

Men da vet du hva som skjedde.

Anonymkode: 9e43a...71f

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg har ikke det. Jeg skjønner bare ikke hva som skjer. Er så vondt

Spør henne

Har noe endret seg i ditt liv? Enkelte er gode medgangsvenner eller motgangsvenner, men takler dårlig det motsatte

Anonymkode: d77c1...120

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Da lar du henne være, og søk andre venner. Dette for å ta vare på deg selv og din verdighet. 
Sliter hun med noe selv kommer hun tilbake. Men ikke vær needy, da vil du bli enda mer såret 

Anonymkode: 21109...a9a

Det er ikke å være needy å spørre, det er å være voksen. 

Ghosting og konfliktskyhet er visst en trend i samfunnet i dag

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Det er ikke å være needy å spørre, det er å være voksen. 

Ghosting og konfliktskyhet er visst en trend i samfunnet i dag

Jeg tror hun skjuler noe for meg. Enten at hun vet noe eller har gjort noe hun vet jeg kommer til å bli lei meg for. 

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Spør henne

Har noe endret seg i ditt liv? Enkelte er gode medgangsvenner eller motgangsvenner, men takler dårlig det motsatte

Jeg tror hun skjuler noe for meg. Enten at hun vet noe eller har gjort noe hun vet jeg kommer til å bli lei meg for. 

Jeg prøver å få kontakt. Men hun svarer verken på tlf eller meldinger

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Da gir du deg.

Du har prøvd, hun unngår. Ingen vits å mase mer da.

Anonymkode: a1ccc...732

Da er det på tide å ta hintet. 

Anonymkode: e3fe7...acb

Da må du faktisk gi opp. Hun vil ikke ha kontakt med deg, og du kan ikke tvinge henne. 

Da hadde jeg latt det være per nå, konkludert med at hun var en feig tidligere venninne, og tenkt at jeg sikkert vil få vite hva det var på et senere tidspunkt.

I tyveårene ville en nær venninne plutselig ikke snakke med meg. Det viste seg senere at en felles venninne av oss hadde spredd en hemmelighet og skyldt på meg. Sannheten kom for en dag en stund senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...