Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er så redd.

Sliter med angst. Har begynt på medisiner i vente på samtale med psykolog. Uten medisinen hadde jeg ikke fungert hverken på jobb eller hjemme.

Jeg er så redd for å skade andre(uten å mene det da selvfølgelig), redd for å ødelegge noe som er andre sitt, tenker katastrofetanker om det meste!

Kjører jeg i mørket over en hump så kjører jeg tilbake å sjekker at jeg ikke kjørte på et dyr eller noe.
Dette høres helt teit ut, men jeg skjønner snart ikke hva som er virkelighet og hva som bare er redde tanker i hodet mitt. Det skremmer meg så!!

Et av mange Eks.jeg er redd alt som har med brann/elektriske ting å gjøre. Unngår det utenfor hjemmet(hjemme føler jeg det er trygt).Men så kan jeg komme hjem å tenke»hærregud jeg var nært den ovnen, hva om noe falt bak den….osv osv…)katastrofe…

Føler meg så syk!😭Det her unner jeg ikke min verste fiende!

Har opplevd litt ting i livet som nok har «hjulpet» meg på vei mot angst.

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men måtte bare få noe ut🥹

Anonymkode: f56a3...e21

Fortsetter under...

Hva slags medisin har du fått?  Noe annet enn vival?

Jeg husker at du har skrevet her før, og håper virkelig du får behandling snart! Jeg har vært der du er nå, og det ønsker man ikke sin verste fiende. Det finnes hjelp!

Anonymkode: ebcdf...cb4

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva slags medisin har du fått?  Noe annet enn vival?

Jeg husker at du har skrevet her før, og håper virkelig du får behandling snart! Jeg har vært der du er nå, og det ønsker man ikke sin verste fiende. Det finnes hjelp!

Fikk Vival først, men det ble helt feil for meg.

Går nå fast på Sobril og Zoloft.Fungerer noe bedre i hverdagen nå.

Hvordan kom du deg ut av det om jeg kan spørre?❤️

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Ingen råd dessverre,  bare en god klem herfra 🤍

Angst er virkelig vondt!

Anonymkode: b7b39...d6e

Tusen takk for klemmen.Den var god å få nå på morgenen når angsten ikke slipper taket. Har barn å ta meg av og jobb jeg skal på, men har mest lyst å «dope» meg ned å sove😭😭😭

Helt sant at angst er virkelig vondt!Mulig det er vanskelig å forstå for de som er heldige å slippe det, men det er så vondt og særlig når man tviler og ikke stoler på seg selv🥹

Annonse

Det høres ut som en blanding av angst og tvangstanker. Den gode nyheten er at begge deler er lidelser som kan behandles med stor suksess, bare du finner den rette behandleren. Ikke gi opp, prøv noen forskjellige om nødvendig. Du fortjener å bli frisk av dette og ha det bra. Og det er fullt mulig.

Hilsen en som har vært der, men som nå lever livet uten disse plagene. 

Anonymkode: d9515...bca

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Fikk Vival først, men det ble helt feil for meg.

Går nå fast på Sobril og Zoloft.Fungerer noe bedre i hverdagen nå.

Hvordan kom du deg ut av det om jeg kan spørre?❤️

Jeg fikk efexor, som tok alt. I tillegg til psykolog. Vær forsiktig med sobrilen, så du ikke blir avhengig.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det høres ut som en blanding av angst og tvangstanker. Den gode nyheten er at begge deler er lidelser som kan behandles med stor suksess, bare du finner den rette behandleren. Ikke gi opp, prøv noen forskjellige om nødvendig. Du fortjener å bli frisk av dette og ha det bra. Og det er fullt mulig.

Hilsen en som har vært der, men som nå lever livet uten disse plagene. 

Anonymkode: d9515...bca

Tusen takk💕Hvordan kom du deg opp igjen?

Jeg ser bare sort nå og er redd alt og får panikkanfall😭Beste for meg er å være på jobb sammen med de folka jeg er glade i🥰

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg fikk efexor, som tok alt. I tillegg til psykolog. Vær forsiktig med sobrilen, så du ikke blir avhengig.

Okei, ja jeg er veldig forsiktig med dosene❤️

Hva er efexor i forhold til det jeg tar?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...