Gå til innhold

Har vært borte fra dette forumet i over 1 år fordi jeg har syntes det var et møkkaforum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er alltid noen sarte sjeler der ute som hverken takler ironi, kritikk eller tilbakemeldinger de ikke er enige i. Så for dem er dette kanskje et møkkaforum?

Jeg derimot ser på dette som underholdning, samt at jeg innimellom får gode tips om alt og ingenting. Tror ikke man skal skal ta ting her inne så seriøst, det kommer alltid en drittkommentar. Overse og tenk at det var sikkert bedre at vedkommende tok ut sin irritasjon på deg enn på mann og barn 😁

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Du.

Anonymkode: ec43d...884

Du må lære deg forskjellen mellom nåtid og fortid. Det var et møkkaforum. Om du er møkk, betyr jo ikke at alle er møkk.

Anonymkode: 61bab...a1d

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Du må lære deg forskjellen mellom nåtid og fortid. Det var et møkkaforum. Om du er møkk, betyr jo ikke at alle er møkk.

Bidrar du til at det blir et bra forum? Er du positiv, åpen og inkluderende selv?

MissSaigon skrev (På 27.8.2024 den 10.15):

Bidrar du til at det blir et bra forum? Er du positiv, åpen og inkluderende selv?

Garantert ikke.

Anonymkode: ec43d...884

MissSaigon skrev (På 27.8.2024 den 10.15):

Er du hyggelig? Nei.

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Er du hyggelig? Nei.

Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet du blir stilt? Eller har du oversatt spørsmålet og svarer på det, sånn indirekte?

Anonymkode: 5739c...43b

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Er du hyggelig? Nei.

Jeg er også nysgjerrig på det spørsmålet. Hva bidrar du med for at forumet skal være et hyggelig sted? Vi kan bare styre oss selv, vet du. 

Anonymkode: c3a46...020

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Er du hyggelig? Nei.

Jeg syns jeg er ganske hyggelig, jo. 

Jeg registrerer at du ikke tør å svare på spørsmålet mitt. Det er også et svar. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...