Gå til innhold

Ok å slette venner på FB som aldri kommenterer?

Anbefalte innlegg

MissSaigon skrev (3 minutter siden):

Ja, gjør du det? Hvorfor fortsetter du i samme spor da?

Jeg skjønner at mange mener jeg er feil og har spesiell være måte som ikke er likt.  

Anonymkode: f40ac...5e4

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner at mange mener jeg er feil og har spesiell være måte som ikke er likt.  

Det er ikke nødvendigvis at den ikke er likt, men at venner og bekjente ikke helt skjønner deg? De opplever å bli slettet og uglesett uten at de skjønner hvorfor. Hvis du vil ha venner må du være åpen, positiv og interessert i deres liv også. Ikke slett noen fra sosiale medier om de ikke direkte plager deg. 

Kjære vene. Alle kommer til å slette meg. 😱😱😱

FB er for meg en utdatert kommunikasjonskanal. I vår gjeng bruker vi ander mer private kanaler. Å kommentere på FB slik at alle ser er rart synes jeg. 
Hvorfor er dette viktig for deg? Er det en popularitets greie? 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Vel, å bli ignorert, slettet/blokkert og mistrodd er selvsagt ikke noe noen liker. Det forstår vel du også. Jeg har stor tro på at folk liker deg når du er blid og positiv.

Anonymkode: 74ee4...389

MissSaigon skrev (10 timer siden):

Det er ikke nødvendigvis at den ikke er likt, men at venner og bekjente ikke helt skjønner deg? De opplever å bli slettet og uglesett uten at de skjønner hvorfor. Hvis du vil ha venner må du være åpen, positiv og interessert i deres liv også. Ikke slett noen fra sosiale medier om de ikke direkte plager deg. 

Jeg skjønner. Det er så mye bak mitt jeg og tanker her. Så mistet litt troen på at noen liker meg. 

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Vel, å bli ignorert, slettet/blokkert og mistrodd er selvsagt ikke noe noen liker. Det forstår vel du også. Jeg har stor tro på at folk liker deg når du er blid og positiv.

Anonymkode: 74ee4...389

Det skjønner jeg. Jeg har fått svi og ikke blitt tilgitt. Håper det, men spørs. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...