Gå til innhold

Ok å slette venner på FB som aldri kommenterer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Kan jeg spørre dere om hva dere skal med folk på fb om dere ikke skal like eller kommentere av noe slag? 

Anonymkode: f40ac...5e4

Liker du alt alle legger ut?

Anonymkode: ee181...432

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Tror du det? Jeg er vel det fordi jeg har opplevd mye svik og er redd og mistet troen på at noen vil meg godt. 

Ja, det tror jeg absolutt når hun vet at du jobber der. Du har sikkert opplevd mye tøft, men en del av sviket har du nok også stått for selv. Man får ikke venner når man er så fiendtlig og negativt innstilt til andre.

Anonymkode: 74ee4...389

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har svart deg fint i mange av trådene dine, men jeg hadde ærlig talt ikke orket å være din venn. Å omgås deg virker til å være et minefelt hvor man risikerer å trå feil, helt uten å vite det. Så det er dessverre ikke rart at du blir ensom, du legger ikke opp til å være en god venn. 

Trist å høre det. 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ja, det tror jeg absolutt når hun vet at du jobber der. Du har sikkert opplevd mye tøft, men en del av sviket har du nok også stått for selv. Man får ikke venner når man er så fiendtlig og negativt innstilt til andre.

Trist å høre. 

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nei, liker ikke alt.

Hvorfor liker du ikke alt da? Mener du da at du selv er falsk og ikke bryr deg og at andre burde slette deg fra some?

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Trist å høre det. 

Det skjønner jeg. Men jeg syns at det er rart at du er så streng med vennene dine når du helst vil ha flere venner? Ser du ikke at du skyver bort folk som ønsker kontakt med deg? Slutt å tell likes, vær heller en god venn irl. 

Nei, liker ikke alt.

Hvorfor gjør du ikke det? Hvorfor diskriminerer du noen av dine venner og bekjente? Er ikke det de legger ut viktig for deg? Hvorfor har du Facebook om du ikke liker alt som legges ut? Tenk hvis noen sletter deg fordi du ikke trykker liker på alt. 

Igjen setter du strengere regler for andre enn deg selv. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Trist å høre. 

Er det overraskende, synes du? Tenker du selv det er riktig innstilling å være så fiendtlig og skeptisk til andre? Er du da åpen og mottakelig når noen prøver å rekke ut en arm til deg? Har du tenkt å fortsette slik selv om alle forteller deg at du ødelegger for deg selv?

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Nei, liker ikke alt.

Det viser bare hvor selvsentrert du er. Det er andre regler for deg enn du mener det er for andre

Anonymkode: 8bd61...878

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Hvorfor liker du ikke alt da? Mener du da at du selv er falsk og ikke bryr deg og at andre burde slette deg fra some?

I mitt innlegg mente jeg ikke at man skal like alt alle legger ut. Jeg mente dem som aldri liker eller kommenterer noe. 

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Det skjønner jeg. Men jeg syns at det er rart at du er så streng med vennene dine når du helst vil ha flere venner? Ser du ikke at du skyver bort folk som ønsker kontakt med deg? Slutt å tell likes, vær heller en god venn irl. 

Hvorfor gjør du ikke det? Hvorfor diskriminerer du noen av dine venner og bekjente? Er ikke det de legger ut viktig for deg? Hvorfor har du Facebook om du ikke liker alt som legges ut? Tenk hvis noen sletter deg fordi du ikke trykker liker på alt. 

Igjen setter du strengere regler for andre enn deg selv. 

Ja, synes det er trist å høre. Ja, jeg ønsker venner og vil ha flere egentlig. Jo, jeg ser at det skjer. Men skjønner gjerne ikke at de vil ha kontakt med meg. 

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Er det overraskende, synes du? Tenker du selv det er riktig innstilling å være så fiendtlig og skeptisk til andre? Er du da åpen og mottakelig når noen prøver å rekke ut en arm til deg? Har du tenkt å fortsette slik selv om alle forteller deg at du ødelegger for deg selv?

Nei, jeg er nok ikke åpen og mottagelig for de som måte forsøke på det nei. Jeg har høy mur og skepsis langt utenpå gjerne. 

Annonse

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Det viser bare hvor selvsentrert du er. Det er andre regler for deg enn du mener det er for andre

Mener du jeg er det. Jeg mener ikke at det skal være andre for meg. 

Nei, jeg er nok ikke åpen og mottagelig for de som måte forsøke på det nei. Jeg har høy mur og skepsis langt utenpå gjerne. 

Det er noe du må innse at er det er kun du som kan gjøre noe med det, og slutte å bebreide og skylde på andre for dette.

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ja, synes det er trist å høre. Ja, jeg ønsker venner og vil ha flere egentlig. Jo, jeg ser at det skjer. Men skjønner gjerne ikke at de vil ha kontakt med meg. 

Hva er trist å høre?

Du må prøve å være bedre mot vennene dine og ikke bruke sletting på sosiale medier som en reaksjon på ting du ikke vet. Du mistet nettopp en venninne pga måten du oppførte deg på, har du ikke lært noe av den hendelsen?

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det er veldig synd, for hvordan skal du da få flere venner? Eller for den saks skyld beholde de du allerede har når du er så skeptiske til dem? Det merkes når folk er slik. De fleste vil da tenke at du ikke er interessert i noe kontakt og dermed holde seg unna.

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Hadde jeg fått en hilsen på tlf eller personlighilsen på tlf hadde jeg blitt veldig glad. Til og med såkalte venner gjør ikke det en gang. Bare en hilsen på Facebook om de gjør det en gang. Så missforstått her. Om valget var personlig eller fb hadde det så klart vært personlig, men det er ingen som gjør. Ingen bryr seg om meg!  

«Alle andre bryr seg bare om seg selv, det er bare jeg som bryr seg om meg. «

Ser du ikke hvor navlebeskuende dette er. 

Jeg legger ikke bursdagsmelding på Facebook til de jeg møter og kan gratulere på dagen, eller som jeg sender vanlig melding til, det betyr jo ikke at jeg burde slettes på Facebook. Eller er Facebook en offentlig skrytevegg hvor det at andre kan se hvor mange likes du har fått det som egentlig er viktig her? 

Anonymkode: 7297b...819

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Det er noe du må innse at er det er kun du som kan gjøre noe med det, og slutte å bebreide og skylde på andre for dette.

Jeg skjønner. 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hva er trist å høre?

Du må prøve å være bedre mot vennene dine og ikke bruke sletting på sosiale medier som en reaksjon på ting du ikke vet. Du mistet nettopp en venninne pga måten du oppførte deg på, har du ikke lært noe av den hendelsen?

At du ikke ville vært min venn. 

Ja, det blir en reaksjon. Ja, gjorde det og har ikke kommet over det og ting er blitt enda verre etter det. 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det er veldig synd, for hvordan skal du da få flere venner? Eller for den saks skyld beholde de du allerede har når du er så skeptiske til dem? Det merkes når folk er slik. De fleste vil da tenke at du ikke er interessert i noe kontakt og dermed holde seg unna.

Ja, har ikke noe svar på det. Jeg trekker meg mye vekk og ønsker ikke å prøve så mye nå. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

«Alle andre bryr seg bare om seg selv, det er bare jeg som bryr seg om meg. «

Ser du ikke hvor navlebeskuende dette er. 

Jeg legger ikke bursdagsmelding på Facebook til de jeg møter og kan gratulere på dagen, eller som jeg sender vanlig melding til, det betyr jo ikke at jeg burde slettes på Facebook. Eller er Facebook en offentlig skrytevegg hvor det at andre kan se hvor mange likes du har fått det som egentlig er viktig her? 

Anonymkode: 7297b...819

Det er ikke skrytevegg for meg, men gjerne eneste plassen jeg ville fått en gratulasjon. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...