Gå til innhold

Ok å slette venner på FB som aldri kommenterer?

Anbefalte innlegg

OG som tilfeldigvis selv sier: Å, jeg følger ikke med på FB.

Noe som selvsaagt er løgn. Jeg slettet og det gikk 1 døgn før det ble spørsmål: Har du slettet meg på FB?

Ja, det har jeg, du har jo sagt at du ikke følger med på FB, er vel ingen vits i å ha slike "venner"?

Anonymkode: 32d41...e4b

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det er utrolig barnslig og umoden oppførsel. Men klart at du har lov. Din konto, ditt valg. Men absolutt pinlig, ja. 

Anonymkode: ee181...432

Pinlig - hvorfor det?

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Pinlig - hvorfor det?

Fordi det er barnslig og umodent. Det er svært få folk over 14 år som bedriver sletting av venner fordi de ikke liker bilder og poster

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

OG som tilfeldigvis selv sier: Å, jeg følger ikke med på FB.

Noe som selvsaagt er løgn. Jeg slettet og det gikk 1 døgn før det ble spørsmål: Har du slettet meg på FB?

Ja, det har jeg, du har jo sagt at du ikke følger med på FB, er vel ingen vits i å ha slike "venner"?

Ja, hvis du er barnslig. 

Anonymkode: 38744...1e7

Er det altså krav til at man må kommentere så mye på facebook? Da burde vel jeg bare slette kontoen min da. De fleste vennene mine er enda mindre aktive enn meg.
Det er litt rart å holde slike regnskap og vurdere hvem som er verdig å være some-vennen din.

Anonymkode: 74ee4...389

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har slettet flere av samme grunn. Ser ikke poenget å ha dem der. 

Anonymkode: f40ac...5e4

Da er vi to. Frostår ikke hva de taper på å bli slettet når de selv sier at de "ikke er på FB".

Da er vi to. Frostår ikke hva de taper på å bli slettet når de selv sier at de "ikke er på FB".

Enig med deg der. Jeg hadde en runde selv her for en stund siden. 

Hvis kravet for å få være vennen din på FB er at jeg må like bilder og innlegg i hytt og gevær, så er jeg bare glad til at du sletter meg fra vennelista. 

Milde, så barnslig! 

Anonymkode: 5fd4c...920

Ikke noe krav, men ikke ring meg etterpå og spør spørsmål om det jeg postet etter at jeg slettet deg.

Hvis kravet for å få være vennen din på FB er at jeg må like bilder og innlegg i hytt og gevær, så er jeg bare glad til at du sletter meg fra vennelista. 

Milde, så barnslig! 

Men hva ellers er på poenget? Det er jo det sånn det skal brukes. Hvorfor ellers ha det når du aldri liker eller kommenterer noe. 

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men hva ellers er på poenget? Det er jo det sånn det skal brukes. Hvorfor ellers ha det når du aldri liker eller kommenterer noe. 

Det samme har jeg lurt på. Tenker at det ikke kan være noe annet enn nysgjerrighet.

Det samme har jeg lurt på. Tenker at det ikke kan være noe annet enn nysgjerrighet.

Det tenker jeg det er da. Om man aldri kan like eller kommentere er det ikke vits å ha dem der. Og kanskje det ikke er venner. 

Ikke noe krav, men ikke ring meg etterpå og spør spørsmål om det jeg postet etter at jeg slettet deg.

Neida, jeg er bare glad til! 

Jeg leser, og hvis det er et innlegg som trenger en kommentar, så kommenterer jeg. Men nei, jeg verken liker eller kommenterer dagligdagse innlegg om frokosten eller middagen din, eller at datteren din fikk et skrubbsår i barnehagen. Det må være substans i innlegget for at jeg skal gjøre mer enn å lese. 

Kanskje det har noe med hvor ofte du poster noe også. Jeg poster sjelden. 

Jeg leser, og hvis det er et innlegg som trenger en kommentar, så kommenterer jeg. Men nei, jeg verken liker eller kommenterer dagligdagse innlegg om frokosten eller middagen din, eller at datteren din fikk et skrubbsår i barnehagen. Det må være substans i innlegget for at jeg skal gjøre mer enn å lese. 

Hvorfor ikke like en hverdagsting fra en venn? Så du ser bare av nyggerighet? Da er det ikke vits å ha det vel? 

Da må det jo være substans i innleggene mine, siden jeg blir oppringt av samme person, etter at hn ble slettet? To ganger har det skjedd etter slettingen og vi har vært venner siden 7. klasse. Aldri kommentert men nå ringen hen altså hver gang jeg har postet noe etter hen ble slettet.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ikke like en hverdagsting fra en venn? Så du ser bare av nyggerighet? Da er det ikke vits å ha det vel? 

Nei vel. Slett meg, det er helt greit for meg. 

Hvorfor poste hverdagsting? 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kan bare svare for meg selv, men jeg er primært på FB pga gruppene jeg er medlem i. Noen ganger liker jeg andre sine poster, noen ganger gratulerer jeg med dagen og en sjelden gang kommenterer jeg. Men om en person hadde slettet meg fordi jeg ikke liker nok bilder så hadde jeg syns det var helt greit. Slike folk orker jeg ikke å forholde meg til. 

Helt enig - ingen vits i å ha det. Og når de selv sier at de ikke følger med på FB er det jo bare å slette vennskapet vel? Hva er problemet?

Da må det jo være substans i innleggene mine, siden jeg blir oppringt av samme person, etter at hn ble slettet? To ganger har det skjedd etter slettingen og vi har vært venner siden 7. klasse. Aldri kommentert men nå ringen hen altså hver gang jeg har postet noe etter hen ble slettet.

DA er det kun snakk om nysgjerrighet! 

Det er ikke min greie. 

Da er dere like rare. 

Du høres ut som en furten fjortenåring hi.

Anonymkode: 8bd61...878

Åja? Eller du er furten, fordi du ikke lengre får være sånn ghost på min FB.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...