Gå til innhold

Chartertur neste år, noen tips😊

Anbefalte innlegg

Er veldig glad i Kroatia, men der blir det steinstrender da. Har sine fordeler det også, med å slippe sand overalt og inn i leilighet. Utrolig klart og fint vann.

Har også hørt mye bra om Menorca, lillesøstra til Mallorca.

Anonymkode: dcadf...c9f

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Vi skal neste sommer, men takk for svar. Har vært på Arguineguin en gang, om sommeren, men vi lilte det ikke, var kaldt, men det kan være fordi vi dro om sommeren.

Hi

Anonymkode: 07f85...0a8

Der er virkelig ikke kaldt på Gran Canaria på sommeren...

Anonymkode: 35a87...e64

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Takk for et vettug svar der det kom et tips ang hotell og et halvveis svar om å kontakte de direkte,men du måtte skyte inn med villa, noe jeg ikke spurte om. Jeg vet at jeg kan hake av på diverse reisesider,men ønsket tips der andre har vært. Ikke ønsket jeg kommentarer ang all inclusive heller, er det mulig. Tyrkia er et fint land, ikke planer om å dra dit denne gangen, men har vært der veldig mange ganger, og jo, det drar nordmenn dit, tro det eller ei.

Hi

Jeg tror du må kontakte direkte hvis det er flere enn 8 i reisefølget 🤔

Anonymkode: 6f673...2c8

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Der er virkelig ikke kaldt på Gran Canaria på sommeren...

Anonymkode: 35a87...e64

Det var det når vi var der, kaldt i sjøen og bassenget, og sur vind, har bare vært der 1 gang og da opplevde vi det.

Hi

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Tyrkia kommer til å forby all inclusive og vil tro flere land kommer etter, all inclusive ødelegger fryktelig mye for lokal økonomien, de får bare dritten med turisme og ikke noe av det bra

Anonymkode: d0660...d4c

Hvor har du det fra?

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Ingen reiser vel til Tyrkia i utgangspunktet, så det blir neppe et savn for norske turister. 

Anonymkode: 51f32...b09

Ja, særlig. ;) 

Anonymkode: 9330c...c2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...