Gå til innhold

Lørdag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg har vært i sentrum og gjort ærend, ukeshandlet, kjøpt meg god kaffe som jeg drakk mens jeg ruslet rundt og så i butikkvinduene, støvsugd og nå skal jeg straks starte på den nye boken jeg kjøpte meg. 

Anonymkode: 82554...12f

Høres ut dom en fin dag. Begynt på boken? Er den god? 

Anonymkode: 5afec...27d

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Hi, hva har du planlagt for i morgen da? Ønsker deg en god morgendag.

Anonymkode: 8d943...0de

Ikke noen store planer. Kanskje en tur om været ikke er for ille og gjerne litt  husarbeid. Takk for det og samme til deg. 

Bare vært hjemme utenom en svipptur til butikken like før de stengte kl 23. Tom for melk og kaffe, sikkert mere jeg skulle hatt men jeg og dattea har ikke orka å engasjere oss. Har nok ting i frysen. 
Jeg har strikke mesteparten av dagen utenom å brette litt klær, henge opp, lage middag osv. Nå rydder dattra på 19år opp på kjøkkenbordet, for hun har sitti og mala i kveld. Så vi har vært i samme rom, men med hver våre hodetlf på. Jeg med lydbok og strikketøy i fanget, hun har mala og hatt noe på øra. 

Tror jaggu vi skal ha samme planer imorra også, husvaska kan fint vente litt til. Har vært så deilig å daffe rundt og hørt regnet ute. Ikke minst ikke ha unger hjemme som stresser og styrer, klager på at de kjeder seg, eller har store prosjekter de drar meg inn i. Eldste kommer hvertfall ikke hjem før på kvelden om hun kommer hjem, så krysser fingra for en daffedag med minsta imorra også. Skikkelig deilig med en slik daffedag når høsten melder sin ankomst ute. 

Anonymkode: 4d0c7...196

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Bare vært hjemme utenom en svipptur til butikken like før de stengte kl 23. Tom for melk og kaffe, sikkert mere jeg skulle hatt men jeg og dattea har ikke orka å engasjere oss. Har nok ting i frysen. 
Jeg har strikke mesteparten av dagen utenom å brette litt klær, henge opp, lage middag osv. Nå rydder dattra på 19år opp på kjøkkenbordet, for hun har sitti og mala i kveld. Så vi har vært i samme rom, men med hver våre hodetlf på. Jeg med lydbok og strikketøy i fanget, hun har mala og hatt noe på øra. 

Tror jaggu vi skal ha samme planer imorra også, husvaska kan fint vente litt til. Har vært så deilig å daffe rundt og hørt regnet ute. Ikke minst ikke ha unger hjemme som stresser og styrer, klager på at de kjeder seg, eller har store prosjekter de drar meg inn i. Eldste kommer hvertfall ikke hjem før på kvelden om hun kommer hjem, så krysser fingra for en daffedag med minsta imorra også. Skikkelig deilig med en slik daffedag når høsten melder sin ankomst ute. 

Anonymkode: 4d0c7...196

Hørtes ut som en fin dag.  Hva strikker du? Håper du får en sånn dag til. 

Annonse

Ikke vært utenfor en dør (har ikke lyst) kombinert sovet og sett serie og brukt tid her inne. Ikke møtt eller hørt fra noen. Kunne du vært fornøyd med en sånn helg? Så blir det ny uke med bare jobb og hjem. Og dette er livet sier de. Er det verdt noe? 

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Jeg har kost meg inne hele dagen med serier og strikketøy. Skikkelig regnvær her. Nå skal vi straks til gode venner i kveld for å planlegge årets juletur 😄

Anonymkode: b4397...22e

Hvor går juleturen? 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ikke vært utenfor en dør (har ikke lyst) kombinert sovet og sett serie og brukt tid her inne. Ikke møtt eller hørt fra noen. Kunne du vært fornøyd med en sånn helg? Så blir det ny uke med bare jobb og hjem. Og dette er livet sier de. Er det verdt noe? 

Sånn har min helt vært, sånn er det veldig mye av tiden min, bortsett fra at jeg heller ikke får det sosiale på jobb.

Anonymkode: 38a12...90b

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har sendt snap til venninnegruppen på snap, ringt til utflyttet sønn og min mor, men ikke møtt noen hele helga. Ingen har tatt kontakt med meg, men alle har svart på meldingene og telefonsamtalene mine. Man må gi for å få. 

Jeg er fornøyd med helgen min. Men hvis du er så misfornøyd, hvorfor i helvete gjør du ikke noe med det??? Jeg belager men nå er jeg lei klagingen din. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hva skjer hos dere i dag? 

I dag har jeg ligget på sofaen og hatt «dagen derpå» hode etter en litt fuktig kveld hos gode venner. Nå skal jeg straks ut en tur med hunden. Tenker vi går i skogen - elsker å gå der alene med han. Så venter en jobbuke som vanlig. Gleder meg - digger jobben min. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har sendt snap til venninnegruppen på snap, ringt til utflyttet sønn og min mor, men ikke møtt noen hele helga. Ingen har tatt kontakt med meg, men alle har svart på meldingene og telefonsamtalene mine. Man må gi for å få. 

Jeg er fornøyd med helgen min. Men hvis du er så misfornøyd, hvorfor i helvete gjør du ikke noe med det??? Jeg belager men nå er jeg lei klagingen din. 

Det er bra. Hvordan er boken du begynte på? God? 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

I dag har jeg ligget på sofaen og hatt «dagen derpå» hode etter en litt fuktig kveld hos gode venner. Nå skal jeg straks ut en tur med hunden. Tenker vi går i skogen - elsker å gå der alene med han. Så venter en jobbuke som vanlig. Gleder meg - digger jobben min. 

Ble det sent der? Høres ut som en fin helg og du ser frem til ny uke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...