Gå til innhold

Forslag til tvillingnavn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Venter jenter og er litt usikker. Vi var lenge bestemt på Hilma og Alma, men kjenner at jeg blir usikker for hver dag som går. Har dere noen forslag?

Anonymkode: 061b8...a1a

Jeg liker også godt navn som kan ha kallenavn. Gjerne lange navn som kan forkortes, vet at navnene her ikke er slik, men må bare meddele☺️

Hvorfor blir du usikker? Tror det ikke er så unormalt å vingle litt når det nærmer seg, men dette er jo fine navn.

Eva og Erle

Eva og Ane

Anna og Sara

Her er noen forslag fra meg, men synes det var fine navn du allerede har tenkt.

Anonymkode: e38cf...033

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Venter jenter og er litt usikker. Vi var lenge bestemt på Hilma og Alma, men kjenner at jeg blir usikker for hver dag som går. Har dere noen forslag?

Nei, bare nei... Velg noe annet. Alma er et hundenavn, og Hilma er som Hilmar, bare styggere. 

Anonymkode: a6083...916

Annonse

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Nei, bare nei... Velg noe annet. Alma er et hundenavn, og Hilma er som Hilmar, bare styggere. 

For noe tull. 

Alma og Hilma er to flotte navn. 

Alma er jo den snille og tålmodige mammaen til Emil. Bare godhet i det navnet.  

Men jeg synes ikke noe om å ha så like navn på søsken. 

Anonymkode: aad2c...97a

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Smaken er forskjellig. Jeg synes Hilma og Alma er nydelige navn. Og det er navn med tradisjon i Norge, litt trauste, men samtidig vakre og klassiske. Både gamle navn og samtidig moderne nok til å passe til småjenter. 

Så tommel opp fra meg😊

Anonymkode: 1b918...c3b

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...