Anonym bruker Skrevet 24. august #1 Del Skrevet 24. august Jeg har gått på dette et par uker nå i forbindelse med premenopause og symptomer som utmattelse, hjernetåke, muskelsmerter, depressive symptomer osv., i tillegg til veldig ustabile sykluser ol. Overnevnte symptomer har vært til stede i flere år, og alle tiltak og endringer som har vært prøvd tidligere, gjerne da uten å vite årsaken til problemet fordi jeg er "for ung" egentlig, har ikke vært til hjelp. Nå merker jeg derimot en forskjell og endring til det bedre. Men etter så mange år med plager, til og med fastsettelse av fibromyalgi-diagnose underveis, tør jeg liksom ikke helt å tro på det jeg kjenner. Kan det faktisk være sant? Noen ting er konkrete, som at jeg ikke lenger våkner om natten for å måtte tisse, men andre ting er mer vanskelig å måle. Når jeg føler på ting som antydning til energi, glede og positiv innstilling til framtiden, så blir det nesten skummelt. For tenk om jeg bare har en god dag, det skjer jo innimellom, eller til og med en god periode, og at snart krasjer jeg igjen - som vanlig. Er det noen som har opplevd bedring av slike kremer, som faktisk blir værende? Og kan det bli enda bedre? Altså, hvor lang tid tok det før du fikk full effekt? Anonymkode: 90432...909 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449347-noen-som-g%C3%A5rhar-g%C3%A5tt-p%C3%A5-hormonkremer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå