Gå til innhold

Inntektene fra Prinsessens bryllup bør gå til veldedige formål. Stortinget bør kreve dette!

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Å fronte sin bussenes er noe helt annet enn å godta at pressen skriver løgnaktige historier om hennes mann sitt privatliv. 
Pressen har ikke skrevet et eneste positivt ord om mannen hennes, og det er det hun reagerer på. 
skjønner godt hun ikke ønsker se og hør velkommen i sitt eget bryllup når de ikke gjør annet enn å drive heksejakt mot paret. 
Hva tror du norsk presse hadde skrevet om bryllupet deres? Dritt fra ende til annen. Hvorfor er pressen interessert i dette bryllupet tro? Fordi de vil tjene gode penger. 
Alle vil tjene penger. 
Men Märta og durek ser vel frem til en fin dag, som ikke blir mørklagt av en presse som er der for å spre møkk og tjene penger på de. 
Skandale overskrifter om bryllupet er jo det som selger. 
Men siden hun ikke er prinsesse og ikke mottar apanasje eller penger fra staten så er de selvstendige personer som bestemmer dette selv. 

Anonymkode: fd934...bad

Løgnaktige historier? Hvilke historier er løgn mener du?

Til tross for at det skal være et privat bryllup, så bruker det opp nesten hele politibudsjettet til Møre og Romsdal politidistrikt., men det er kanskje ikke så nøye?

Anonymkode: 43c67...cdf

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Løgnaktige historier? Hvilke historier er løgn mener du?

Til tross for at det skal være et privat bryllup, så bruker det opp nesten hele politibudsjettet til Møre og Romsdal politidistrikt., men det er kanskje ikke så nøye?

Godt gjort å bruke opp et helt politibudsjettet Ila ei helg. Politiet har større arrangement også som festivaler og andre ting. 
skjønner ikke hvorfor du bryr deg om budsjettet til politiet?? 
Hva skal Märta gjøre da? Ikke gifte seg eller oppholde seg offentlig? 

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Å fronte sin bussenes er noe helt annet enn å godta at pressen skriver løgnaktige historier om hennes mann sitt privatliv. 
Pressen har ikke skrevet et eneste positivt ord om mannen hennes, og det er det hun reagerer på. 
skjønner godt hun ikke ønsker se og hør velkommen i sitt eget bryllup når de ikke gjør annet enn å drive heksejakt mot paret. 
Hva tror du norsk presse hadde skrevet om bryllupet deres? Dritt fra ende til annen. Hvorfor er pressen interessert i dette bryllupet tro? Fordi de vil tjene gode penger. 
Alle vil tjene penger. 
Men Märta og durek ser vel frem til en fin dag, som ikke blir mørklagt av en presse som er der for å spre møkk og tjene penger på de. 
Skandale overskrifter om bryllupet er jo det som selger. 
Men siden hun ikke er prinsesse og ikke mottar apanasje eller penger fra staten så er de selvstendige personer som bestemmer dette selv. 

Du overser hele problemet, som er st hun kaller seg prinsesse i settinger hun ikke har lov. Hun er kongens datter og nr fire i arverekken, men hun har ikke lov å bruke tittelen kommersielt. Det driter hun i, og det er det folk reagerer på. Det kunne ikke brydd meg mindre at norsk presse ikke får tilgang til bryllupet, det interesserer meg ingenting, men som kongens datter har hun regler å forholde seg til. Som de fleste av oss. Veldig få kan gjøre akkurat som vi vil hele tiden. 

Anonymkode: 51cd4...343

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Du overser hele problemet, som er st hun kaller seg prinsesse i settinger hun ikke har lov. Hun er kongens datter og nr fire i arverekken, men hun har ikke lov å bruke tittelen kommersielt. Det driter hun i, og det er det folk reagerer på. Det kunne ikke brydd meg mindre at norsk presse ikke får tilgang til bryllupet, det interesserer meg ingenting, men som kongens datter har hun regler å forholde seg til. Som de fleste av oss. Veldig få kan gjøre akkurat som vi vil hele tiden. 

Ja det er greit. Men har det noe betydning egentlig? 
Alle vet jo hvem hun er og at hun er kongens datter. 
men at hun misbruker det er jo ikke greit. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ja det er greit. Men har det noe betydning egentlig? 
Alle vet jo hvem hun er og at hun er kongens datter. 
men at hun misbruker det er jo ikke greit. 

Ja, det har en betydning. Det er faktisk det hele debatten omhandler. For de flest da. 

Jeg blir litt matt når du tilsynelatende ikke skjønner det minste av hva du egentlig diskuterer. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja, det har en betydning. Det er faktisk det hele debatten omhandler. For de flest da. 

Jeg blir litt matt når du tilsynelatende ikke skjønner det minste av hva du egentlig diskuterer. 

Brudeparet ønsker ikke gaver, men ønsker at alle gjestene donerer penger til Kreftforeningen. 
Det må vel være bra? 
Norsk presse har jaget de i mange år, og jeg skjønner godt de ikke vil ha de der i sitt eget bryllup. 
Da Märta møtte Ari var det også himla mye skriverier og dritt om han. 
det var ren heksejakt på å finne noe negativt om ari. Men det er jo slik pressen er. 
Det er det som selger.. Penger!! 
Så valgte Ari å ta sitt eget liv. 
Årsaken er vel sammensatt, men lov å tenke før man skriver stygt om enkelt mennesker både på internett og i media.
Jeg personlig hadde ikke tålt å få trynet mitt og mine feil eller mangler i avisene. 

Annonse

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Brudeparet ønsker ikke gaver, men ønsker at alle gjestene donerer penger til Kreftforeningen. 
Det må vel være bra? 
Norsk presse har jaget de i mange år, og jeg skjønner godt de ikke vil ha de der i sitt eget bryllup. 
Da Märta møtte Ari var det også himla mye skriverier og dritt om han. 
det var ren heksejakt på å finne noe negativt om ari. Men det er jo slik pressen er. 
Det er det som selger.. Penger!! 
Så valgte Ari å ta sitt eget liv. 
Årsaken er vel sammensatt, men lov å tenke før man skriver stygt om enkelt mennesker både på internett og i media.
Jeg personlig hadde ikke tålt å få trynet mitt og mine feil eller mangler i avisene. 

Saken er at Märtha bruker prinsessetittelen når hun ikke skal. Det er det de fleste reagerer på 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Godt gjort å bruke opp et helt politibudsjettet Ila ei helg. Politiet har større arrangement også som festivaler og andre ting. 
skjønner ikke hvorfor du bryr deg om budsjettet til politiet?? 
Hva skal Märta gjøre da? Ikke gifte seg eller oppholde seg offentlig? 

Skal de ha privat bryllup, så få de betale sikkerheten selv da. Det at de skal ha i pose og sekk er forkastelig.

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Skal de ha privat bryllup, så få de betale sikkerheten selv da. Det at de skal ha i pose og sekk er forkastelig.

Har du oversikt over hvem som betaler hva i dette bryllupet? 
Nå skal jo kongen og dronningen og kronprins paret og hele kongefamilien dit, og de har alltid høy sikkerhet rundt seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...