Gå til innhold

Finne ny bolig etter brudd

Anbefalte innlegg

Vi skal gå fra hverandre, og ene skal bo igjen i huset. Hvor lang tid vil man kunne regne med det tar for den som flytter å finne et sted å bo? Vet dette er umulig å gi et svar på, men hvor lang tid tenker man at det skal ta fra bruddet til den ene flytter ut. Hvor lang tid tok det for dere/folk dere kjenner?

Anonymkode: 182ae...171

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449333-finne-ny-bolig-etter-brudd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer jo helt an på hvor den andre skal flytte. Man må jo finne ett sted, og i disse tider er det nok litt vanskelig hvis man skal leie. Skal man kjøpe må man jo finne noe man vil ha... Vi bodde sammen i 4 mnd før en av oss flytta ut

Anonymkode: c341a...28b

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det kommer jo helt an på hvor den andre skal flytte. Man må jo finne ett sted, og i disse tider er det nok litt vanskelig hvis man skal leie. Skal man kjøpe må man jo finne noe man vil ha... Vi bodde sammen i 4 mnd før en av oss flytta ut

Anonymkode: c341a...28b

Ja, er ikke det beste markedet nå. 4 mnd på dere, ok, takk. 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Vi skal gå fra hverandre, og ene skal bo igjen i huset. Hvor lang tid vil man kunne regne med det tar for den som flytter å finne et sted å bo? Vet dette er umulig å gi et svar på, men hvor lang tid tenker man at det skal ta fra bruddet til den ene flytter ut. Hvor lang tid tok det for dere/folk dere kjenner?

Det kommer jo veldig an på hvor dere bor, boligmarkedet og om den av dere som flytter ut skal kjøpe eller leie. Tenker det også har litt å si hvor høyt konfliktnivået mellom dere er. Klarer dere å bo under samme tak og samarbeide om barna inntil egnet bolig dukker opp, eller er det veldig kranglete slik at den ene bør ut raskest mulig.

Anonymkode: 3187e...173

Annonse

Mamma er skilt to ganger, først fra pappa og deretter fra sin nye mann.

Begge gangene flyttet hun ut nærmest på dagen, og begge gangene til en midlertidlig leid bolig. Første gangen til en hybel uten soverrom, så lillesøsteren min og hun selv sov i oppholdsrummet en periode. Andre gangen til en liten leilighet med et soverom som da lillesøsteren min fikk mens mamma sov i stua, der bodde de nesten et år.

Begge gangene var etter at jeg hadde flyttet ut, lillesøsteren min er 15 år yngre enn meg.

Anonymkode: c4dae...007

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...