Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Herregud, for et ræva menneske du er.

Anonymkode: 1f2a6...e92

Man må vise forståelse for at det finnes mennesker som har det så trasig selv at den eneste gleden de har i livet er å tråkke på andre. Det er egentlig synd på dem som er så patetiske. 

Anonymkode: 7701c...74b

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Det er vel som annet i livet. Har ikke fått andre ting jeg som ønsker meg i livet så hvorfor skulle det være annerledes med jobb? Haugevis med folk å velge i så hvorfor skulle jeg tro jeg skulle bli valgt? 

Anonymkode: ab666...ff9

Kan du være så inderlig snill å slutte med dette? Hvorfor skal noen velge deg når du selv bare tenker dritt om deg selv? Det virker nesten som du bare trives når du kan klage over noe. Husk at for at du skal være en man ønsker å være med så må du slutte å tenke kun på deg selv. Jeg vet ikke om noen som er så selvopptatt som deg. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Takk! Ingen svar utenom at jeg er selvopptatt. 

Skal gi meg! Kommer ikke til å bra noe uansett det vet jeg jo. Nyt helgen dere andre! 

Ikke noe vits å prøve å finne noe jobb heller som alt annet som ikke er noe vits. 

Skal gi meg! Kommer ikke til å bra noe uansett det vet jeg jo. Nyt helgen dere andre! 

Du får så mye svar! Jeg tror du er den enkeltbrukeren som får mest svar, fordi mange ønsker å hjelpe deg. Men så kommer du med sånt som dette. Da kjenner jeg at jeg ikke orker mer. Kos deg med elendigheten din, det er alt du vil. Du skal vel snart begynne å drikke også?

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du får så mye svar! Jeg tror du er den enkeltbrukeren som får mest svar, fordi mange ønsker å hjelpe deg. Men så kommer du med sånt som dette. Da kjenner jeg at jeg ikke orker mer. Kos deg med elendigheten din, det er alt du vil. Du skal vel snart begynne å drikke også?

Kan du se at jeg ikke har noen grunn til å forsøke og at jeg blir lei meg og oppgitt? Så du mener jeg bør drikke? 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg kan ikke forstå at du ikke forstår hvorfor du får den responsen du får, folk har sagt det til deg gjentatte ganger. Så det er tydelig at du kun jakter kjipe svar for å få bekreftelse på hvor forferdelige du mener alle her inne og ute i det virkelige livet er mot deg. Det er trist for deg at det oppleves sånn.

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor sier du at du skal gi deg når du ALDRI gir deg?

Anonymkode: ddded...3b1

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg kan ikke forstå at du ikke forstår hvorfor du får den responsen du får, folk har sagt det til deg gjentatte ganger. Så det er tydelig at du kun jakter kjipe svar for å få bekreftelse på hvor forferdelige du mener alle her inne og ute i det virkelige livet er mot deg. Det er trist for deg at det oppleves sånn.

Jeg har hatt det vanskelig pga diverse her og ser ikke at det kan løse seg. Fortvilet for mange ting som har hopet seg her. 

Annonse

Hi. Nå driver vertskapet og lager til festen. De har sikker brukt hele dagen og nå nærmer det seg og de stresser kanskje litt. Tenk deg da hva de føler om det tikker inn melding om at noen ikke gidder å komme? 

Husker du at vi har snakket om å klare å se andre mennesker? Dette er en slik anledning. De som har invitert deg er viktigere enn deg i dag. Om du saboterer dette så mener jeg at du frasier deg all rett til å klage over ensomhet i all fremtid.

Kom deg på badet og begynn å gjør deg klar, dette har du faktisk forpliktet deg til. 

Du bare skriver stygge ting til meg. Viser at du ikke liker meg så da kan du vel unngå meg. 

Hvorfor kan ikke du bare overse det? Hun er en drittkjerring og du biter på. Hadde du ikke reagert og tigget om flere kommentarer, så hadde hun ikke giddet mer.

Hi. Nå driver vertskapet og lager til festen. De har sikker brukt hele dagen og nå nærmer det seg og de stresser kanskje litt. Tenk deg da hva de føler om det tikker inn melding om at noen ikke gidder å komme? 

Husker du at vi har snakket om å klare å se andre mennesker? Dette er en slik anledning. De som har invitert deg er viktigere enn deg i dag. Om du saboterer dette så mener jeg at du frasier deg all rett til å klage over ensomhet i all fremtid.

Kom deg på badet og begynn å gjør deg klar, dette har du faktisk forpliktet deg til. 

Tusen takk!  Ja, du har rett i det. Jeg har motet meg til det så får jeg se hvordan det blir. Håper det blir kjekt! 

Hvorfor kan ikke du bare overse det? Hun er en drittkjerring og du biter på. Hadde du ikke reagert og tigget om flere kommentarer, så hadde hun ikke giddet mer.

Jeg skal forsøke på det! 

Kan jeg tørre å høre med dere om en ting til med dere i denne saken. Ville dere lat det ligge når vedkommende sa jeg blir mest sannsynlig kontaktet fredag og det ble jeg ikke? Tror dere det er sjanse for at jeg hører noe i uken? Evt prøvd andre plasser og ta det som erfaring? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...