Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan ærlig da? Kjenner du meg? Hvordan kan du si at det er et mirakel at noen har ansatt meg f.eks? 

Anonymkode: ab666...ff9

Hun er bare ute etter å plage deg. Ikke bry deg. Hun er ikke verd skitten under skoene dine. 

Anonymkode: 7701c...74b

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Hun er bare ute etter å plage deg. Ikke bry deg. Hun er ikke verd skitten under skoene dine. 

Ja, jeg skjønner at det er det som er meningen. For å være ondsinnet/stygg. 

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du vil at hun skal fortsette med de slemme kommentarene? 

Nei, absolutt ikke. Bare undrer på forklaringen, men ofte ser jeg at det ikke svares på. Bare det å si noe stygt. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, absolutt ikke. Bare undrer på forklaringen, men ofte ser jeg at det ikke svares på. Bare det å si noe stygt. 

Du pirker i de negative og trigger de til å svare deg. Om du ignorerer så gidder de ikke å bruke tid på slemme kommentarer. 

Hva slags jobb er det du søker? Du kommer lang med å være blid og åpen og svare ærlig på spørsmålene. De kaller det inn til intervju fordi de ser potensiale i deg. 

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Du pirker i de negative og trigger de til å svare deg. Om du ignorerer så gidder de ikke å bruke tid på slemme kommentarer. 

Hva slags jobb er det du søker? Du kommer lang med å være blid og åpen og svare ærlig på spørsmålene. De kaller det inn til intervju fordi de ser potensiale i deg. 

Det er innen samme yrke som jeg har nå butikk. Takk for tips. Skal gjøre så godt jeg 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hva tror dere? Tipping på moro. 

Du har fått mange svar. Nå vil du trigge dem som er negative. 

Mange av oss har vært på flere intervju hvor vi ikke har fått jobben. Alle er spent før et intervju, men prøv å ikke la det bli altoppslukende. Får du den ikke så har du i hvert fall prøvd, får du den så blir du glad. Dette er livet, skjønner du. 

Annonse

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Du bør i hvertfall ha klart et svar på hvordan du skal balansere de to jobbene, slik at det ikke går ut over arbeidsgiver at du har to butikkjobber. 

Anonymkode: 557e1...501

Hvor står det at hi skal beholde jobben hun har? 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det vet vi. Hun prøver å få en ekstra jobb for å få mer inntekt

Anonymkode: 2e086...5ee

Ev søker hun en jobb med større stillingsprosent. Men godt tips om å forklare hvordan hun kan balansere to jobber om det er det som er saken, absolutt. 

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Du har fått mange svar. Nå vil du trigge dem som er negative. 

Mange av oss har vært på flere intervju hvor vi ikke har fått jobben. Alle er spent før et intervju, men prøv å ikke la det bli altoppslukende. Får du den ikke så har du i hvert fall prøvd, får du den så blir du glad. Dette er livet, skjønner du. 

Takk for tips. Blir litt det må jeg si, men får ta det som måte komme om det blir avslag eller ikke. 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Du bør i hvertfall ha klart et svar på hvordan du skal balansere de to jobbene, slik at det ikke går ut over arbeidsgiver at du har to butikkjobber. 

Anonymkode: 557e1...501

Dette var og noe å tenke på. Takk for tips. 

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Til dere fine! Var på intervju på onsdag. Vet ikke hvordan det gikk, men… Fikk beskjed om at jeg ringer deg gjerne fredag. Fredag er gått og ikke hørt en lyd. Kan referanse sagt noe negativt? 

Eller jeg var og er udugelig til jobben. 

Sønnen min er jobbsøker og det er altså så mange udugelige bedrifter der ute. De overholder ikke frister, de gidder ikke å gi beskjed og de oppfører som den arbeidssøkende skal stå med lua i hånda. 

Det er som regel kalt inn flere til intervju og om du ikke får jobben betyr ikke at du er dårlig og udugelig, det betyr bare at en annen hadde mer erfaring, bedre kjemi eller mer relevant utdanning. Om man ikke takler avslag er jobbsøking en dårlig idé. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...