Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg er veldig usikker hva jeg gjør, men jeg og far har landet på at vi ser hva som skjer til neste år. My kan endre seg på et halvt år. Men jeg er enig, hun skal ikke bo sammen med kjæresten. Og det skal godt gjøres egentlig at jeg lar henne flytte, det er snakk om en relativt stor by. Har en ekkel følelse med å la henne dra, men jeg har tenkt at jeg kanskje er overbeskyttende. Mange unge reiser jo for å gå på skole, og hun sier selv denne linjen tenkte hun på før hun møtte kjæresten. Så jeg vet ikke hva som er rett, men vi får se hva som skjer.

HI

Anonymkode: 9dfa9...55f

Jeg hadde ikke latt min 15-16 åring flytte alene til en stor by. Det vil bli fristelser som kan bli skjebnesvangre. Om det er en linje hun brenner for så hadde jeg sjekket jobbmuligheter og tatt ett års permisjon og flyttet med, om det kun er fordi det hadde vært kjekt så hadde det blitt nei. På vgs er det viktig å få fagbrev eller studiekompetanse, om man går på ski-, fotball eller sanglinje er irrelevant når man skal videre til høyere utdanning. Om det er et yrkesfag som ikke finnes det dere bor hadde jeg strukket meg lenger. 

Anonymkode: 68829...5e4

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...