Gå til innhold

Pasta di parma fra Toro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Vi bruker denne som tilbehør til annen mat. Noe med kjøtt, koteletter feks. Den er jo ett tilbehør?

Anonymkode: 6ff08...66c

Det er en varmrett som står seg helt fint som hovedrett. Jeg har aldri opplevd å få en pastarett som tilbehør? 

Jeg liker hvitløksbrød og salat til slike pastaretter. 

Anonymkode: 17a7a...adc

Annonse

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Vi bruker denne som tilbehør til annen mat. Noe med kjøtt, koteletter feks. Den er jo ett tilbehør?

Pastarett med koteletter? Hvor har du det ifra? Noen gang fått noe lignende servert på restaurante?

Anonymkode: 2490d...1ae

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er en varmrett som står seg helt fint som hovedrett. Jeg har aldri opplevd å få en pastarett som tilbehør? 

Det gjør den ikke. Mangler protein

Anonymkode: 2f861...cbe

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Vi hadde gått sultne om vi skulle spist den som hovedrett altså. Alle de der posepastaene brukes som tilbehør her.

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Pastarett med koteletter? Hvor har du det ifra? Noen gang fått noe lignende servert på restaurante?

Fått det ifra? Eh.. må alt være diktert til deg for at du skal spise det?

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Fått det ifra? Eh.. må alt være diktert til deg for at du skal spise det?

Nei, men det var du som kommenterte at det var et tilbehør, og det er det jo ikke. HI spurte etter tilbehør,  ikke instrukser fra deg om at retten i seg selv er et tilbehør.

Må alt være diktert til deg for at du skal spise det? 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, men det var du som kommenterte at det var et tilbehør, og det er det jo ikke. HI spurte etter tilbehør,  ikke instrukser fra deg om at retten i seg selv er et tilbehør.

Må alt være diktert til deg for at du skal spise det? 

Eh, har du det bra?

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Det er jo du som ikke kan mat. Pastarett som tilbehør til koteletter. Hadde jeg fått servert det hadde jeg blitt ganske overrasket. 

Anonymkode: e6bbf...844

Så rart er det da ikke.

Anonymkode: 8d876...ace

Del en brokkoli i buketter og legg i bunn av en ildfast form. Ha over nesten ferdig kokt pasta de parma. Stek kyllingbiter eller ha over stekt kylling, strø over ost og sleng i ovnen på 200 grader til osten er bra. En av favorittene til ungene her i huset. Vi begynte med bacon på, det som sto i oppskriften jeg fant engang. Men har en unge jeg må få i litt mer kjøtt i byttet over til kylling og det syns vi var bedre. (Prøvd å feite opp den ungen i alle år, nå er hun myndig og jobber iherdig selv. Hun er så sktiv at hun bruker opp alt av kallorier nesten før hun får spist de)

Anonymkode: b06a8...b66

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Del en brokkoli i buketter og legg i bunn av en ildfast form. Ha over nesten ferdig kokt pasta de parma. Stek kyllingbiter eller ha over stekt kylling, strø over ost og sleng i ovnen på 200 grader til osten er bra. En av favorittene til ungene her i huset. Vi begynte med bacon på, det som sto i oppskriften jeg fant engang. Men har en unge jeg må få i litt mer kjøtt i byttet over til kylling og det syns vi var bedre. (Prøvd å feite opp den ungen i alle år, nå er hun myndig og jobber iherdig selv. Hun er så sktiv at hun bruker opp alt av kallorier nesten før hun får spist de)

Anonymkode: b06a8...b66

Høres godt ut.

Anonymkode: 8d876...ace

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...