Gå til innhold

Hvem husker dette barne-TV programmet ?

Anbefalte innlegg

Hei er det noen her som husker eller pleide å se på virre virre vapp da de var mindre ? Jeg digget når jeg var liten 🤩 det var et konkurranseprogram som foregikk ute i en jungel, og de siste sesongene oppe i et romskip, hvor et guttelag og et jentelag konkurrerte mot hverandre i forskjellige konkurranser, hvor taperlaget ble dynket ned i masse ekkelt gørr 🤪😝

Fortsetter under...

Så gøy 😁 dette har av en eller annen grunn festet seg hos meg. Kjønnskampen var stor i vår familie på den tiden der og hele familien satt ofte benket hver lørdag da dette gikk, for å finne ut hvem som kom til å vinne, og hvem som havnet i den fryktede gørra 🤪😂 Det var stortsett ALLTID! Jentene som vant 😜🙈 noe vi gutta i familien ofte fikk høre 🤪😳🙈

skb9 skrev (2 minutter siden):

Veldig artig 😃 det var et program som både var underholdene og som trigget mye lek blant oss barna på den tiden. 

Barna mine så på labyrint, og dreiv med det i stua hele tiden. Mye barneprogram som har gjort det

Anonymkode: f4386...5e7

Annonse

Ja vi hadde vel egentlig lyst å melde oss på, men vi var for små tror jeg 😅 men har mange ganger tenkt på det i ettertid at det må ha vært sykt ydmykende å først tape mot det motsatte kjønn, for så å bli senket ned i gørr 🤪😝😂 men sånn tenker man gjerne ikke som barn 😂😂😂

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Å ja, da var ikke jeg i målgruppen. Da var jeg voksen. 

Anonymkode: 91d02...0e0

Hehe Okey 😊 det var sikkert mange voksne som så på dette også 😅 vi satt å så på det hele familien både voksne og barna, men det var nok vi barna som var mest engasjert 😅 hehe 

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det husker jeg at vi så på. Den grønne gørra var så grusom!

Anonymkode: 773dd...556

Hahaha 😂 ja gørra var på en måte høydepunktet 😜 det var alltid stor spenning knyttet til hvem som havna i tapergørra 😝😂 hvem pleide du å heie på foresten ? 

skb9 skrev (54 minutter siden):

Hahaha 😂 ja gørra var på en måte høydepunktet 😜 det var alltid stor spenning knyttet til hvem som havna i tapergørra 😝😂 hvem pleide du å heie på foresten ? 

Det kan jeg ikke huske, men husker vi fulgte spent med på hvem som måtte ut i syrebadet ja! :)

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det kan jeg ikke huske, men husker vi fulgte spent med på hvem som måtte ut i syrebadet ja! :)

Hehe ja det var jo så og si ALLTID! Jentene som vant 🤪🙈 det likte jentene i vår familie å minne oss gutta på, og de tvang oss ofte til å sitte å se på når guttelaget ble senket 😝😂 men etterhvert begynte jeg å like det og så begynte jeg å heie på jentene 😜 og det gjør jeg fortsatt i sånne guttene mot jentene konkurranser 😜🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...