Gå til innhold

Dere fine folk

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg ser først og fremst etter engasjement og et ønske om å jobbe. Jeg driver også i en bransje som gjør at jeg ikke ansetter selgere som ikke selv er interessert i varene vi selger. 

Anonymkode: 8ac68...3cc

Takk takk. Glad for svar. 

Anonymkode: 3910b...fca

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 14.8.2024 den 17.31):

Jeg hører her. 

Jeg er på jakt etter mer jobb og  har hatt en ringerunde rundt i nærområde og hørt om noen har noe. Det har ikke vært utelukkende nei (noe som sjokkerer meg), men er blitt bedt om å sende søknad. Har sendt dette nå. 

Hvor normalt er det å få svar på mailen? 

Den ene har bekreftet e-posten og de andre har ikke sendt noe tilbake. Hvor lenge ville du ventet og hva ville du gjort videre. Takker for svar! 

Jeg hadde fulgt opp med en telefon om 3-4 dager :)

Anonymkode: e8b1a...515

Anonym bruker skrev (På 14.8.2024 den 23.40):

Så du ville heller gått innom? Jeg har skrevet om meg selv og fortalt hvor jeg har jobbet. Alt i en mail. Ville du heller hatt både cv og søknad? Til nå har det vært butikk som jeg har litt erfaring fra. 

Ja, jeg hadde også lagt ved CV. 

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg har ikke søkt etter deltidsansatte på sikker 10-15 år, jeg ansetter alltid noen som uoppfordret kommer og spør etter jobb. Siden det oftest er skoleelever blir de et år eller to også må det finnes nye.

Så det er ikke nytteløst å spørre, noen får jo jobb. Men å mase etter å ha tatt kontakt muntlig også sendt inn CV og søknad hadde vært nytteløst hos meg. Trenger jeg noen finner jeg noen i bunken med søkere.

Jeg printer ut mailer og setter de i en perm sammen med alle som har møtt opp fysisk og levert papirer.

Anonymkode: 8ac68...3cc

Svært mange butikker vil kun ha søknad og CV via kjedens systemer eller på epost, fordi det er enklere mtp GDPR og krav om sletting etter 3 mnd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...