Gå til innhold

Yoghurt porsjonsbegere som har stått på kjøkkenbenken i 2,5 døgn, hadde du luktet og smakt, eller bare kastet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Har vært rundt 20 grader der.

Jeg spiser ikke yoghurt selv, så blir litt usikker.

Anonymkode: be778...ff2

kastet tror jeg

Anonymkode: 6a128...71c

Jeg hadde satt det i kjøleskapet og så lukter + smakt. Vi hadde med oss en gomorgen yoghurt til syden som ble liggende i en veske i mer enn ett døgn,  35 grader. Satte den i kjøleskapet og den var like fin etter nedkjøling. 

Anonymkode: a1eb5...d81

the amazing spidermamma skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde luktet og smakt. Du ser om yoghurt er dårlig. 

Hvordan ser jeg om den er dårlig, bortsett fra om den er muggen da? Jeg liker ikke yoghurt, så synes det et er litt vanskelig å smake om den ikke er bra

Hi

Annonse

De hadde jeg kastet uten å tenke på det i det hele tatt.

En kjølevare som har stått i 20 grader i 2,5 døgn hadde jeg ikke spist, og ikke gitt til ungene mine.

Anonymkode: ec7d9...26b

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Jeg hadde kastet. Det er kjølevare, kan fint klare seg noen timer i romtemp, men ikke flere døgn.

Anonymkode: 1db1e...f7e

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

kastet tror jeg

Anonymkode: 6a128...71c

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

De hadde jeg kastet uten å tenke på det i det hele tatt.

En kjølevare som har stått i 20 grader i 2,5 døgn hadde jeg ikke spist, og ikke gitt til ungene mine.

Anonymkode: ec7d9...26b

Det er det jeg og egentlig tenkte, men følte meg en smule hysterisk 😂

Hi

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Jeg hadde satt det i kjøleskapet og så lukter + smakt. Vi hadde med oss en gomorgen yoghurt til syden som ble liggende i en veske i mer enn ett døgn,  35 grader. Satte den i kjøleskapet og den var like fin etter nedkjøling. 

Anonymkode: a1eb5...d81

Oi, i 35 gradet. Den hadde nok jeg kastet. Tydelig at de tåler mer enn man tror.

Hi

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hvordan ser jeg om den er dårlig, bortsett fra om den er muggen da? Jeg liker ikke yoghurt, så synes det et er litt vanskelig å smake om den ikke er bra

Hi

Men da ville jeg ha kastet. Ikke smak på noe du ikke liker i utgangspunktet og som i tillegg kanskje er dårlig.

Jeg kan være pysete på noen mat-ting, men yoghurt vet jeg at har god holdbarhet. Og melkeprodukter som er sure lukter høgg. Hvis det byr deg imot å lukte eller smake, så kast i vei 😊

the amazing spidermamma skrev (11 minutter siden):

Men da ville jeg ha kastet. Ikke smak på noe du ikke liker i utgangspunktet og som i tillegg kanskje er dårlig.

Jeg kan være pysete på noen mat-ting, men yoghurt vet jeg at har god holdbarhet. Og melkeprodukter som er sure lukter høgg. Hvis det byr deg imot å lukte eller smake, så kast i vei 😊

Det gjør meg ingenting å hverken lukte eller smake, er mer usikker på om jeg vil smake at den er dårlig, siden jeg ikke liker yoghurt. Men jeg vil kanskje lukte det ja? Tror de går i søppla alle sammen siden jeg er så usikker, irriterende

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...