Gå til innhold

Savn etter skilsmisse?

Anbefalte innlegg

Noe dere savnet spesielt etter skilsmissen? Her må jeg si at jeg kommer til å savne det med noen som kan ta tunge løft, da jeg har dårlige armer. Jeg har også en bolig som krever endel løfting/bæring mellom sesongene; fra sommer til vinter etc. Håper jeg ikke må flytte.

Noe annet som plutselig kan savnes? Jeg prøver å forberede meg, og evt finne folk som jeg kan leie inn til ulike sånne ting (om jeg får råd da).

Anonymkode: 3e9a6...dae

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144449164-savn-etter-skilsmisse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Rense slukene. Klarer det selvfølgelig selv, men det har aldri vært min jobb 🙈

Måke snø.

Vaske bilen.

Klippe gresset.

Male huset.

Anonymkode: 57be1...a58

Måke snø har han gjort, men vet det er en nabo som gjør dette for folk mot betaling. Da sjekker jeg ham opp, altså sjekker om han tar på seg mer🤦‍♀️

Vaske bilen får jeg vel til, evt kjører jeg i sånn maskin.

Klippe gresset ja, når er barn store nok til å gjøre sånt? Eldste er 13... og veldig forsiktig av seg?

Male huset er vi heldigvis akkurat ferdig med, så det er vel ca 12 år til neste gang 😅

Takk for innspill!

Annonse

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Jeg savner en å være stolt av ungene sammen med, en å diskutere barneoppdragelse og investeringer med, de gode fiskekaker hans, å kunne ringe min svoger for datahjelp osv.

Anonymkode: 3ba93...4dd

Ja, noen fra familien hans vil jeg også savne. Men hun jeg har mest kontakt med er eksen til broren, så hun har jeg heldigvis fortsatt da inkludert barna deres. 

Det å diskutere med noen om alt og dele ting er en av grunnene til at jrg vil skilles. Det eksisterer ikke i dette forholdet, han er taus og kjip.

Familien hans var jeg veldig glad i. Da vi ikke hadde felles barn faller det seg ikke slik at jeg har så mye kontakt med dem dessverre. Når det kommer til han er det eneste jeg "savner" alle årene jeg kunne brukt på noe annet enn han. Ubrukelig menneske jeg er glad jeg endelig klarte å kvitte meg med!

Anonymkode: ecc9f...308

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Savner en å prate med om barna. En som elsker dem like høyt som meg, slik bare foreldre kan. Av praktiske ting savner jeg en som måker snø og ordner med bilen. 

Anonymkode: 1f016...ab0

Han elsker dem vell like høyt fremdeles? 

Anonymkode: 48cb9...a64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...