Gå til innhold

Er du ladet og klar for høst/vinter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja! Elsker høsten med krispy høstluft. Elsker løping i skogen på frossne stier før snøen kommer. Elsker også løping i skogen etter at snøen har kommet, samt fine skiturer hjemme og på fjellet! Men håper på minusgrader hele vinteren. Ikke noe sørpe og møkkete snø, takk!

Liker høsten, men i år blir den travel. Gruer meg litt til hele kverna setter i gang - blir en logistikknøtt å få alle til og fra trening/kulturskole osv (og nei - kollektivt er dessverre ikke en mulighet).

Anonymkode: dd0ae...058

tante grusom master of law skrev (2 timer siden):

Ja! Elsker høsten med krispy høstluft. Elsker løping i skogen på frossne stier før snøen kommer. Elsker også løping i skogen etter at snøen har kommet, samt fine skiturer hjemme og på fjellet! Men håper på minusgrader hele vinteren. Ikke noe sørpe og møkkete snø, takk!

Enig! Høsten og (en kald) vinter er helt nydelig!

Anonymkode: 9411f...b7f

Jeg elsker høsten! Enten det er friskt høstvær eller regn og storm er det en fin tid. På fine dager blir det turer med hunden på fjellet og når stormen herjer og det regner sidelengs er det digg å strikke i sofaen med en god serie. Jeg er ikke slik at jeg må lade om sommeren for å orke høsten. Alle årstider har sin sjarm og det verste man kan gjøre er å fokusere på hvor forferdelig høsten er. 

Anonymkode: cf3f2...c3a

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...