Gå til innhold

Hvor mange timer er 8% av 37, 5 timer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Overrasket over at du faktisk har 100% stilling når man ikke evner å regne ut 8% av 37.5

Anonymkode: 462d1...0b0

Så modig du er! Så modig av deg å rakke ned på folk anonymt på nett. Veldig tøff.

Anonymkode: 845b6...6ca

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Så modig du er! Så modig av deg å rakke ned på folk anonymt på nett. Veldig tøff.

Du synes ikke det er bekymringsfullt at voksne mennesker (med barn) ikke kan basic matte?

Anonymkode: 3183a...737

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Du synes ikke det er bekymringsfullt at voksne mennesker (med barn) ikke kan basic matte?

Er det noe jeg hadde meldt noen til barnevernet for? Nei. At på til håper jeg barnevernet hadde ledd av meg hadde jeg gjort det. Jeg synes ikke det er mer bekymringsfullt enn det at det finnes de som ikke kan forskjellen på kj-lydene som får barn, for øvrig. Jeg synes derimot det er bekymringsfullt og -verdig at det finnes de som ikke eier empati som får barn. Det synes jeg både er alvorlig og er noe jeg hadde meldt fra til barnevernet om. Ikke fordi de nødvendigvis hadde tatt sak på det på strak arm, kanskje?, men fordi det da hadde blitt liggende i systemet deres i tilfelle en sak dukket opp på samme forelder senere.

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Er det noe jeg hadde meldt noen til barnevernet for? Nei. At på til håper jeg barnevernet hadde ledd av meg hadde jeg gjort det. Jeg synes ikke det er mer bekymringsfullt enn det at det finnes de som ikke kan forskjellen på kj-lydene som får barn, for øvrig. Jeg synes derimot det er bekymringsfullt og -verdig at det finnes de som ikke eier empati som får barn. Det synes jeg både er alvorlig og er noe jeg hadde meldt fra til barnevernet om. Ikke fordi de nødvendigvis hadde tatt sak på det på strak arm, kanskje?, men fordi det da hadde blitt liggende i systemet deres i tilfelle en sak dukket opp på samme forelder senere.

Hvorfor blander du barnevernet inn i dette?

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Ingen nevner barnevernet😅

Men når man får barn så bør man i det minste kunne hjelpe dem med skolearbeid gjennom barneskolen. 

Anonymkode: 47cad...053

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...