Gå til innhold

Jeg er nå lei av å bry meg om Norge!

Anbefalte innlegg

Jeg har nå i flere år sjekket vg, nettavisen nesten hver halvtime, og får meg med all kriminalitet, og bekymrer meg over at Norge går mot helvete.

Mens andre folk leser nyheter en gang om dagen eller sjeldent. De fortsetter å stemme på dårlige partier.

Jeg er lei av å være den som skal redde Norge.

Anonymkode: 6a6a6...591

Fortsetter under...

Jeg var som deg. Sjekket alt av nyheter hele tiden. Fikk med meg all elendigheten. 
Så sluttet jeg med det, og fikk det mye bedre med meg selv, og fikk et roligere indre liv. 
Du må jobbe med deg selv. 

Anonymkode: d4968...411

Annonse

Ingen trenger å lese nettaviser hver halve time. Det skjer ikke så mye at det er nødvendig.  Det er en stor forskjell på å manisk føle at man må få med seg alt med en gang, og det å ikke holde seg oppdatert.

Man kan helt fint holde seg oppdatert ved å sjekke nyhetene 1-2 ganger om dagen

Anonymkode: e69d6...d3f

Du mener du må lese vg og nettavisen hver halvtime for å stemme på riktig parti  ved neste valg?

Om du leser nyheter hver kveld, fra to aviser som støtter hver sin side (rødt og blått) er du langt innenfor altså.

Vg trenger du ikke lese i det hele tatt

Anonymkode: 2e9b5...5d9

Anonym bruker skrev (På 12.8.2024 den 0.07):

Jeg har nå i flere år sjekket vg, nettavisen nesten hver halvtime, og får meg med all kriminalitet, og bekymrer meg over at Norge går mot helvete.

Mens andre folk leser nyheter en gang om dagen eller sjeldent. De fortsetter å stemme på dårlige partier.

Jeg er lei av å være den som skal redde Norge.

Anonymkode: 6a6a6...591

Kan du forklare hvordan det at du leser nettaviser redder Norge? Om du har slike evner så håper jeg at du leser MASSE om Gaza!

Jeg skjønner litt hva du mener. Jeg skjønner det fordi jeg har OCD, og må sjekke avisene så ofte jeg kan. Jeg har tanker om at om jeg bare tenker sånn og sånn, så vil ikke fæle ting skje. Nå sier jeg ikke at du har en OCD-diagnose, men kanskje du bør prate med noen om bekymringene dine. Og ikke minst det du føler du har et så enormt ansvar over. 

Anonymkode: 9eb09...ed0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...