Gå til innhold

Helt dønn ærlig nå, folkens. Hvor ofte skifter dere sengetøy på barnas senger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yngste drev å tissa på seg på natta så ble ofte. Nå gjør han ikke det så da skifter vi hver 2-3 uke. Eldste aner jeg ikke, men mellomste skifter ca én gang i uka 

Anonymkode: 3353d...b91

Annonse

Annonse

Hver uke når de var små. Eldste har en hudsykdom, så har måtte skifte ofte pga det. I lange perioder hver dag. Skifta på senga til minsta ofte når jeg først skifta på storesøster sin når det var en gang i uka, men kunne fort hoppe over også. 

Husker ikke når jeg gikk over til annen hver uke, men de begynte tidlig å ordne dette selv også så jeg har ikke helt kontroll. 

Anonymkode: 683cb...dbd

Som regel en gang i uka, men det hender noen ganger at det går 14 dager, spesielt hvis de har vært borte noen netter slik at de ikke har sovet hjemme alle nettene.

Anonymkode: d09db...04c

Ca 1-2 ganger i mnd. Kanskje noen ganger lenger i mellom i perioder der noen av barna er hos den andre forelderen i en lengre periode i fbm ferie. 
Barn med uhell= etter hvert uhell uten unntak. 

Anonymkode: 03613...e7b

Dønn ærlig? Hvorfor skulle noen lyve, og hva i all verden skal du med denne informasjonen.

Jeg skifter ved behov siden barnet stort sett ligger hos meg. Og jeg skifter hver 14 dag. 

Anonymkode: dd7e4...418

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Dønn ærlig? Hvorfor skulle noen lyve, og hva i all verden skal du med denne informasjonen.

Jeg skifter ved behov siden barnet stort sett ligger hos meg. Og jeg skifter hver 14 dag. 

Anonymkode: dd7e4...418

Hun ville nok at alle skulle "innrømme" at de knapt skifter til jul og st.hans, slik at hun skulle føle seg normal.

Anonymkode: 1b65f...cb3

Hver uke. Datter er allergisk mot insektsbitt og med vindu åpent kommer det mye inn. Støvsuger ALT og skifter hver uke. På vinteren 2-3 uker. 

Anonymkode: ff98e...d98

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hun ville nok at alle skulle "innrømme" at de knapt skifter til jul og st.hans, slik at hun skulle føle seg normal.

Anonymkode: 1b65f...cb3

Eller så svarer ikke disse…?

Anonymkode: 997d5...b76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...